בריאות

כוכב רוקדים עם כוכבים קרס על הבמה: "הרגשתי שאני עומד ליפול"

בזמן ההופעה שלו בבית שמש, הזמר אבי אבורומי קרס ולא יכול היה להמשיך לשיר עוד, לא עבר זמן רב עד שנאלץ לנטוש את ההופעה ולרדת אל מאחורי הקלעים כשהוא מקבל טיפול מאיש מד"א שנכח במקום. הוא התנצל לאחר מכן: "לא לכעוס עליי"
מערכת ice |  1
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
אבי אבורומי, אחד הזמרים העולים בישראל, חווה אמש (שלישי) רגע מדאיג מאוד במהלך ההופעה שלו בבית שמש, כאשר על הבמה הוא חש ברע והתעלף לעיני הקהל ההמום שלא הבין מה קורה לו.
על פי תיעוד מטריד שרץ ברשת, אבורומי קרס ולא יכול היה להמשיך לשיר עוד, לא עבר זמן רב עד שנאלץ לנטוש את ההופעה ולרדת אל מאחורי הקלעים כשהוא מקבל טיפול מאיש מד"א שנכח במקום.

הזמר דאג לעדכן את המעריצים שלו במצבו לאחר שחש קצת יותר בטוב: "הערב הופענו בבית שמש לקהל מדהים ויקר... אז אני מרגיש צורך לבקש מכם מחילה שככה הסתיים הערב, לפני ההופעה כבר לא הרגשתי טוב אבל בחרנו לעלות כי אני בחיים לא מוכן לוותר עליכם".
הוא גם הודה בפניהם כי: "לקראת אמצע ההופעה כבר הרגשתי שאני עומד ליפול, ובסוף ההופעה, טוב, ראינו מה קרה שם. אני מרגיש טוב עכשיו", הרגיע אבורומי את המעריצים המודאגים. מוריד את הראש ומתנצל, לא לכעוס עליי. אני אוהב אתכם, תמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלמה מהירה. אוהבים אותך (ל"ת)
    דון 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור