בריאות

נטע ברזני חושפת את הדרמה הרפואית: "פחדתי למות"

כוכבת "המרוץ למיליון" לשעבר, נטע ברזני, עברה סיבוך נדיר במהלך הלידה של בנה הבכור, והייתה מאושפז תקופה ארוכה במצב מדאיג מאוד בבית החולים. כעת היא מדברת לראשונה על מה קרה לה: "פחדתי להשאיר את התינוק לבד"
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום עומרי רוזנגרט)
נטע ברזני אושפזה בבית חולים במחלקת טיפול נמרץ לאחר לידת בנה הבכור, בעקבות מקרה רפואי נדיר. היום (שני) היא חושפת לראשונה מה קרה לה בשעות הגורליות לאחר  הלידה.
"הרגשתי שמשהו לא תקין קורה, תוך שניות הכל משתנה, הפנים שלי מתעוותות, תוך כמה דקות הפנים שלי את כבר לא מזהה אותן", חשפה ברזני בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס".
"נכנסו המון רופאים לחדר ופשוט מתחיל בלאגן שהוא לא נגמר, הצעקות שהיו שם בחדר הן לא היו צעקות רגילות. ואז הגיע בעצם רופא ניורולוג שאומר אוקיי יש בעיה, הכלי דם שלך מתחילים להיסגר במוח את עוברת סוג של אירוע מוחי ממש ברגעים האלה", שיתפה ברזני את הבשורה הדרמטית שקיבלה אחרי הלידה.
"ואת כבר לא נשארת במחלקת יולדות מפה את עוברת לטיפול נמרץ, ורגע מה זה אומרת לאן אני עוברת, אז גרי אומר רגע 'ומה עם התינוק?' אני חושבת שבכיתי וכל הזמן שם פחדתי למות, ואמרתי רגע ומי יגדל את התינוק? מסכן ומי מחבק אותו עכשיו? פחדתי, פחדתי להשאיר אותו לבד", שיתפה ברזני בכאב.
"מרגע שאני מחליפה לתינוק טיטול מחליפים לי טיטול, את רואה טיטול חמוד וקטן פתאום שמים לך טיטול ענקי וגדול כזה. את יודעת לנגב תינוק זה משהו חמוד אבל כשעושים את זה לך את מובכת זה נגיד רגע שהוא ממש חרוט לי בזיכרון", שיתפה ברזני בראיון.
ברזני הוסיפה כי התחושות הנפשיות שליוו אותה באותה התקופה באשפוז היו קשות מאוד: "בעיקר מה שאת חווה זה עצב, רק עצב, עצב ופחד ואת לא יודעת מה הולך להיות איתך ומרגישה אומללה זה מה שאת חווה".
במזל גדול הצליחה ברזני להשתקם ואפילו לקטוף קמפיין חדש. ברזני התאוששה מאז, והחלה לחזור לעניינים.
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה