בריאות

מחדל ברשת בתי הקפה האהובה: שתתה שוקו - ומתה מאלרגיה קשה לחלב

מחדל גדול ברשת בתי הקפה האהובה קוסטה בלונדון: האנה ג'ייקובס בת ה-13, שסובלת מאלרגיה חריפה לחלב, הזמינה חלב עם סויה, אך ברגע שלקחה שלוק הבינה שמדובר בחלב רגיל. בתוך דקות ספורות היא החלה להתנפח, התמוטטה ומצאה את מותה
מערכת ice |  2
בית קפה (צילום pexels)
מחדל גדול ברשת בתי הקפה האהובה קוסטה, זאת לאחר שבאחד הסניפים של הרשת בבירת אנגליה, לונדון, נערה בת 13 בשם האנה ג'ייקובס, שסבלה מאלרגיה קשה למוצרי חלב, שתתה שוקו בסניף של הרשת, בתוך מספר שעות היא מצאה את מותה.
על פי דיווחים בבריטניה, ג'ייקובס ואמה עברו בסניף של הרשת לפני תור לרופא שיניים של הילדה, וביקשו קפה הפוך על סויה. האנה לקחה את הקפה לדרך, וכשהגיעה לחדר ההמתנה של הרופא שתתה ממנו. רגע אחרי שלקחה שלוק, הבינה שלא מדובר בחלב סויה.
האנה הייתה בלי מזרק אפיפן עליה. היא החלה להתנפח, ואמה לקחה אותה במהירות לקופת חולים קרובה. כשנכנסו לקופת החולים, האנה קרסה על הרצפה והרופא נתן לה מיד זריקה. הזריקה לא עזרה, ולא היה מזרק נוסף בסביבה. היא הובהלה מיד באמבולנס לבית החולים, שם נקבע מותה אחרי ניסיונות החייאה שלא צלחו.
כזכור, רק לאחרונה הוגש כתב אישום נגד בעל מסעדה בראש פינה בגין גרימת מותה ברשלנות של אושר דרעי. אותו כתב אישום חמור הוגש בשל האירוע הטרגי שהתקיים לפני כשלוש שנים, כאשר אושר דרעי ז"ל חוותה התקף אלרגיה חמור לחלב לאחר שטעמה מקינוח חלבי במסעדה המקומית. 
בת ה-22 חוותה התקף אלרגיה לחלב לאחר שטעמה מהקינוח החלבי שהוגש לה במסעדה. על פי הפרטים, למרות שמדובר במסעדה בשרית, הוגש לצעירה קינוח שהכיל גלידה חלבית ולא צמחית, דבר שהוביל למותה הטרגי, על אף שהובטח לה כי הגלידה צמחית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שואלים אם אלרגי למשהו ואז מודיעים שאין התחייבות שאין (ל"ת)
    כסת"ח חדש בארץ 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רשלנות
    אבא של שי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתיהן היו עדיין בחיים אם מזרק האפיפן היה עליהן כנדרש.הוא מיועד בדיוק למקרים כאלו.
    סגור