בריאות

אולם האירועים האהוב נסגר: "סכנה מיידית לבריאות הציבור"

בצו ההפסקה המנהלי שהוגש לבעלי אולם 'השדרה 15', נכתב: "צו הפסקה מנהלי מצווה עליכם או על כל אדם אחר הפועל עבור העסק או אחראי עליו להפסיק באופן מיידי כל פעילות של מתחמי המטבח לרבות הכנה או עיבוד של מזון, ומדור שטיפת הכלים בעסק
מערכת ice |  1
אולם אירועים (צילום freepik)
ד"ר ילנה קנבסקי, רופאת נפת רמלה, חתמה אמש  (רביעי) על צו הפסקה מינהלי לאולם האירועים "השדרה 15", מודיעין, זאת לאחר ביקורת שנערכה במקום ב-15.8 וב-21.8 ובשל הממצאים של הפקחים במקום באותן הביקורות.
בצו ההפסקה המנהלי שהוגש לבעלי העסק, נכתב: "צו הפסקה מנהלי מצווה עליכם או על כל אדם אחר הפועל עבור העסק או אחראי עליו להפסיק באופן מיידי כל פעילות של מתחמי המטבח לרבות הכנה או עיבוד של מזון, ומדור שטיפת הכלים בעסק. ב-15.7 נערכה בקרה בעסק שבמהלה נמצאו ליקויים חמורים הכוללים תנאים תברואתיים ירודים ותשתיות לקויות בשטח העסק המהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור".

בעסק התחייבו בשימוע לתקן את הליקויים, לאור זאת נערכה ביקורת נוספת אמש (רביעי) ובה נבדקה עמידת העבסק בהתחייבויות שלו ובדרישות משרד הבריאות: "נמצאו תנאים תברואתיים חמורים, ליקויי תשתית וליקויים תפעוליים בניגוד לכתוב במסמך ההתחייבות ששלח העסק".
לסיום הובהר: "לאור האמור מאחר ולא שוכנעתי שחלפה הסכנה לבריאות הציבור, והמצב בעסק ממשיך לסכן את בריאות הציבור באופן חמור, אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק המחייב אותו להפסיק כל פעילות במתחמי המטבח ומדור שטיפת כלים. תחולתו של צו זה הינה מידית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב מאוד
    R.l. 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הדרך ליצור מחוייבות לרמת תברואה התואמת את התקנים. דיבורים כאן אצלינו זו לא שפה מקובלת...
    סגור