בריאות

משרד הבריאות בצעד חריג: המקום הזה סיכן את בריאותכם

בית קירור ומחסן מזון "שלח יזמות בע"מ" נסגר מיידית. הביקורת נערכה בעקבות חשד לתחלואה בליסטריה של קשישים ממוסד סיעודי באזור המרכז שמקורה במזון שבין היתר אוחסן, ו/או שונע ו/או סופק דרכם
מערכת ice | 
תעשיית מזון אילוסטרציה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ד"ר רנא שיבלי, רופאת נפת חיפה, חתמה היום (רביעי) על צו הפסקה מינהלי לבית קירור ומחסן מזון "שלח יזמות בע"מ", רח' חלוצי תעשייה 112, חיפה, זאת על רקע ממצאי דוח הביקורת במקום ב-20.8.
ד"ר שיבלי הוציאה צו הפסקה מנהלי לבעלים: "המצווה עלייך ו\או על כל אדם אחר הפועל מטעם העסק, להפסיק באופן מידי את הפעלת בית הקירור ומחסן המזון "שלח יזמות" אשר בניהולך. במסגרת הצו על העסק להיות סגור ללא הכנסת והוצאת סחורה, כולל הפסקה מידית של הובלת ואספקת מזון, וכל פעילות אחרת במסגרת העסק. אני מוציאה את צו ההפסקה המנהלי בשל ממצאי הביקורת שנערכה בעסק זה ב- 18.8.2024 על ידי מפקחי מזון בלשכת הבריאות המחוזית".

עוד הוסבר: "הביקורת נערכה בעקבות חשד לתחלואה בליסטריה של קשישים ממוסד סיעודי באזור המרכז שמקורה במזון שבין היתר אוחסן, ו/או שונע ו/או סופק בעסקך, שונע למוסד ברכבי הקירור של העסק וסופק על-ידכם. בביקורת זו נמצאו ליקויים רבים וחמורים המפורטים בדו"ח ביקורת שבסימוכין ואשר מהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור".
לסיום הוסבר: "נוכח מהות הליקויים, חומרתם, היקף התחלואה, העובדה כי הנכם מספקים מזון לאוכלוסייה רגישה במיוחד; קשישים במוסדות סיעודיים, ילדים בגני ילדים וצהרונים, כמו-גם התנהלות בלתי תקינה של העסק לאורך שנים, שהובילה לזימונכם ל-3 שימועים קודמים ןלהוצאת צו הפסקה מנהלי ב- 2017 וביטול רישיון האחסנה ואישור משרד הבריאות לרישיון עסק ב-2022, עבודתכם בניגוד לחוק ובתנאים תברואיים ירודים תוך הפרת דרישות שנועדו להבטיח את בטיחות המזון, החלטתי להוציא את הצו לפני שימוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה