בריאות

מהפכת השתלות השיער בישראל: החרם הטורקי הקפיץ את החברה הזו

הקליניקה הטכנולוגית החדשה מבית מרפאות 'וינקלר קליניק' ובניהולם של אסף וינקלר ואלון ביטון, היא הראשונה במזרח התיכון לעשות שימוש ברובוט ההשתלה ARTAS, המקצר את ההליך וההחלמה, ומאפשר דיוק מוגבר. השירות יופעל בישראל בלעדית במרפאות NUYU, ע"י ד"ר עדי רובין בן-יואב
מערכת ice | 
רובוט השתלת שיער (צילום אורנה גוטמן לוי)
הישראלים הם לקוחות מבוקשים בתחום השתלות השיער והביקוש לטיפולים אלו הקפיצו את השוק הזה לשווי עצום המוערך במיליארד דולר בשנה. וזאת כאשר כעשרים אלף ישראלים מבצעים טיפול השתלת שיער מדי שנה.
עתה, לאחר שהיחסים של ישראל עם טורקיה הגיעו לשפל חדש, רבבות ישראלים מחפשים פתרונות חלופיים, ללא יציאה מהארץ. מסיבות אלו ויחד עם ההתקדמות הטכנולוגית המואצת גם בתחום הבריאות הודות לבינה המלאכותית, לא מן הנמנע כי חברת NUYU תהפוך לשחקנית בולטת בתחום.
בשבועות הקרובים תושק בישראל קליניקת NUYU (מבית מרפאות 'וינקלר קליניק' של פרופסור אייל וינקלר), שתאפשר השתלות שיער מדויקות, סטריליות וקצרות, באמצעות ARTAS, הרובוט מבוסס הAI.
לדברי החברה, המערכת תאפשר לבצע את הליך ההשתלה בדיוק וסטריליות משופרים, ותקצר את זמן ההחלמה, וזמן ההליך עצמו, באופן משמעותי מהנהוג בהשתלה המסורתית. בנוסף, לראשונה בישראל, התהליך ילווה על ידי מעצבי שיער וטכנולוגיות חדשניות, שיסייעו בשרטוט קו השיער הטבעי של המטופל או המטופלת, לטובת התאמה אישית מקסימלית, בניגוד למתקיים בהשתלות מסורתיות. 
את השירות בישראל תנהל רופאת העור הבכירה ד"ר עדי רובין בן יואב, אשר תשמש כמנהלת הרפואית של NUYU. לדבריה: "הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לצוות הרפואי המלווה, להגיע לתוצאות המדויקות ביותר שניתן להגיע אליהן כיום בעולם. המטופלים והמטופלות, לרבות כאלו שעברו השתלות בשיטה המסורתית בעבר, מדווחים על שביעות רצון גדולה מאד הן מהטיפול עצמו, הן מזמן ההחלמה, ומעל הכל מהתוצאות. יוזכר כי  מלבד היתרונות הברורים של המערכת, הרי שהאופציה שיצרנו לאפשר לכל מטופל לערב את מעצב השיער שלו, או יקירו, בהליך בחירת קו השיער, הפכה לדברי המטופלים, לגורם משנה משחק בתחום". 
מלבד מרפאות "וינקלר קליניק", עוד שותפים במיזם היזמים אסף וינקלר ואלון ביטון שינהלו אותו. לדבריהם: "מדובר במערכת רפואית טכנולוגית ומדוייקת, שתשנה מקצה לקצה את תחום השתלות השיער. מרפאת NUYU תציע טיפול הוליסטי עם פיתוחים ייחודיים בתחום השיער לכל שלבי המטופל.ת: טיפולים מניעתיים; טיפולים ותכשירים לשימוש יומיומי; השתלות שיער; וטיפולי תמיכה לאחרי השתלה, והכל ברמת השירות והאחריות הרפואית הגבוהה ביותר, של מרפאת וינקלר קליניק".  

צילום: אורנה גוטמן לוי
עוד אמרו: "הטכנולוגיה המתקדמת של רובוט ARTAS משפרת באופן מטאורי את חוויית המטופלים ואת שביעות רצונם, כמו גם את יכולות הרופאים. המכשיר משלב בתוכו בינה מלאכותית, מערכת ראייה סטריאוסקופית רב-מצלמתית ברזולוציה גבוהה, ואת החומרה הרפואית המתקדמת בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה