בריאות

משרד הבריאות מחמיא למעיין אדם: "הליך שיעניק לכן חופש בחירה"

משרד הבריאות מסר: "אם עברתן את גיל 30 ועדיין אין לכן ילדים, כדאי שתכירו את הליך שימור הביציות: הליך שיכול להעניק לכן חופש בחירה ומגדיל את הסיכויים להריון ולידה בעתיד. בין אם הורות כרגע אינה אפשרית עבורך, מאילוצים רפואיים, או כל סיבה שהיא חשוב שתדעי".
מערכת ice | 
מעיין אדם ובתה התינוקת (צילום אינסטגרם)
לאחר שמעיין אדם שיתפה באומץ ובפתיחות את הסיפור האישי שלה במסע לאימהות, במשרד הבריאות ביקשו להצטרף אליה ולהדגיש את הנושא החשוב עליו היא מדברת: שימור פריון.
משרד הבריאות מסר: "אם עברתן את גיל 30 ועדיין אין לכן ילדים, כדאי שתכירו את הליך שימור הביציות: הליך שיכול להעניק לכן חופש בחירה ומגדיל את הסיכויים להריון ולידה בעתיד. בין אם הורות כרגע אינה אפשרית עבורך, מאילוצים רפואיים, או כל סיבה שהיא".

עוד נמסר: "על פי ההנחיות המעודכנות ניתן לבצע עד 6 מחזורי שאיבת ביציות (בעבר רק 4), בגיל 30-36 עד 25 ביציות ובגיל 36-41 עד 35 ביציות (בעבר עד 20 לכולן). הביציות נשמרות ל-5 שנים, עם אפשרות להארכה בתוספת תשלום, התהליך צריך להיות רציף ובהתאם לסטנדרטים רפואיים".
עוד ביקשו להדגיש במשרד הבריאות: "נקודות למחשבה: שימור פוריות אינו מבטיח היריון עתידי, מומלץ להתייעץ עם מומחה/ית, ישנן עלויות נוספות כגון תרופות (בהשתתפות עצמית עד 50%) זכרו, ההחלטה היא אישית ומשמעותית. חשוב לשקול את כל האפשרויות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע  למידע נוסף פני אל הרופא/ה המטפל/ת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה