בריאות

הזמרת האהובה בווידוי כואב: "אבחנו אצלי הפרעה נפשית"

ג'סי ג'יי, הזמרת הבריטית שנשואה לשחקן הכדורסל הישראלי חנן קולמן, חשפה כי מאז שילדה את בנם הבכור לאוויר העולפ, סקיי, היא סובלת מהפרעות נפשיות: "זה גרם לי לחשוב מחדש על כל חיי. זה העצים אותי ולמען האמת לפעמים הכריע אותי בו זמנית"
מערכת ice |  1
גסי גיי (צילום אינסטגרם jessiej@)
ג'סי ג'יי, הזמרת הבריטית האהובה שנשואה לשחקן הכדורסל הישראלי חנן קולמן, ילדה לפני שנה לאוויר העולם את בנה הבכו, סקיי. אלא שכעת חושפת ג'יי בכאב את מה שעובר עלייה מאז שילדה.
בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה ג'יי כי אבחנו אצלה הפרעה נפשית: "אובחנתי עם ADHD ו-OCD לפני כ-3 חודשים. כשסיפרתי לאנשים הרבה מהתגובה שקיבלתי היו "כן ידענו את זה" (מה שאני בטוחה שחלק מכם עושים עכשיו), וכמובן ידעתי במידה מסוימת, אבל ללדת תינוק נניח... זה חשוף בהרבה יותר. מה שהיה מנחם במובן מסוים, מכיוון שזה גרם להרגשה פחות כבדה ומפחידה".
הזמרת המשיכה: "אבל גם ברגעים מסוימים זה גרם לי להרגיש שאני לא יכול לדבר על זה. כאן אני מדברת על זה. זה מוזר כשאתה יודע שהיית קצת שונה והרגשת דברים אחרת כל החיים שלך, ולבסוף יום אחד כשאתה הכי פחות מצפה לזה, מישהו באמת מסביר למה זה קורה ואתה לא יכול להימנע מזה. ל-ADHD יש ספקטרום כל כך רחב שזה כמו תעלומה".
ג'סי ג'יי המשיכה: "צריך באמת להבין איזה דרכים יש להתמודד, להצטיין ולצמוח עם זה. אבל אני מרגישה שכל עוד אתה מסתכל על זה מנקודת המבט הנכונה ויש לך את התמיכה הנכונה והאנשים סביבך שיכולים לנווט את זה איתך אתה תהיה בסדר. זה גרם לי לחשוב מחדש על כל חיי. איך שהייתי, איך שאני מתמודד עם דברים. מערכות היחסים שהיו לי. איך אני עובדת ואיך אני אוהבת".

לסיום שלחה הזמרת מסר מעודד: "זה העצים אותי ולמען האמת לפעמים הכריע אותי בו זמנית. אם יש דבר אחד שהמדיה החברתית נתנה לי, זו ההזדמנות להתייחס, להתחבר ולרפא עם זרים שיש להם לב טוב והם עוברים דבר דומה. תמיד הייתי כנה במסע שאני עוברת בחיים. ואני יודעת שיש כל כך הרבה אנשים שעוברים את אותו הדבר ואני בכנות רק מושיטה יד כדי להחזיק את היד שלהם ובגלל שאני צריכה את זה גם".
"אין לי גבולות, זה גרם לי לאהוב את עצמי אפילו יותר. צריך לאהוב את עצמך לאורך כל הדרך. שום דבר בחיים לא מגדיר אותנו, אבל זה עוזר לנו לצמוח ולהיות גרסה בריאה יותר של עצמנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי הבאת ילדים לעולם גורמת לדיכאונות ולמשברים משפחתיים (ל"ת)
    חקי חיון 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור