בריאות

אסון ברכבת הקלה: בת 70 נדרסה למוות, שיבושים בקווים

לפני שעה קלה התקבל דיווח במוקד המבצעים 102 של כב"ה מחוז ירושלים על לכודה, שנפגעה כתוצאה מתאונה במעורבות הרכבת הקלה. שלשה צוותי חילוץ והצלה מתחנות מרחב "האומה"  הוזנקו למקום והחלו בפעילות לחילוץ הלכודה באמצעות כלים הידראוליים ופנאומטיים יעודיים לחילוץ מתאונה עם רכבת
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בשעה 18:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה בשדרות משה דיין בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 70 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותה. 
חובש רפואת חירום שמואל אורלוב סיפר: "הגענו למקום וראינו את האישה לכודה מתחת לרכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיה היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותה במקום"
לפני שעה קלה התקבל דיווח במוקד המבצעים 102 של כב"ה מחוז ירושלים על לכודה, שנפגעה כתוצאה מתאונה במעורבות הרכבת הקלה. שלשה צוותי חילוץ והצלה מתחנות מרחב "האומה"  הוזנקו למקום והחלו בפעילות לחילוץ הלכודה באמצעות כלים הידראוליים ופנאומטיים יעודיים לחילוץ מתאונה עם רכבת.

מפקד הארוע רב רשף אורן אברהמי: "מדובר בזירה מורכבת, לוחמי האש ביצעו פעולת חילוץ מורכבת. לצערנו, האשה חולצה ללא רוח חיים". מותה של האשה נקבע בשטח ע"י כוחות הרפואה במקום.
במקביל, משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר בפסגת זאב בירושלים, בעקבות התאונה נקבע ע״י גורמי הרפואה מותה של הולכת רגל בשנות השמונים לחייה, אשר נפגעה מהרכבת הקלה. 
שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו למקום התאונה. מחקירה ראשונית עולה, כי ככל הנראה הולכת הרגל מעדה בזמן שירדה מהרכבת בתחנת הרכבת, ונלכדה תחתיה כשהרכבת החלה לנסוע מהתחנה. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

מהרכבת הקלה נמסר: "נוסעות ונוסעים יקרים! בעקבות אירוע באזור תחנת בית חנינא, הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות בית חנינא לתחנת הר הרצל. עם סיום האירוע, הרכבת תחזור לשירות מלא מתחנת חיל האוויר לתחנת הר הרצל. כפיר רכבת קלה בירושלים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה