בריאות

דרמה בפארק שעשועים בישראל: נפצע קשה בגלל מקרה חריג ברכבת ההרים

אירוע נדיר התרחש לאחרונה בפארק שעשועים במרכז, לאחר שנער בן 14 שעלה על רכבת הרים במקום, ככל הנראה קיבל מכה בחזה ומאז הכל הסתבך. אותו נער פונה לבית החולים במהלך הלילה כשהוא סובל משיתוק בכל חלקי הגוף אחרי שנפגע בחוט השדרה
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום unsplash)
דרמה ענקית התרחשה לאחרונה בפארק שעשועים במרכז הארץ, אחרי שנער בן 14 עלה על רכבת ההרים באותו פארק שעשועים, נפגע בחוט השדרה שלו ונותר משותק לכל החיים על כיסא גלגלים.
על פי הדיווח ב"וואלה!", אותו נער הגיע יום אחרי הבילוי בפארק השעשועים למיון בבית החולים ספרא לילדים בשיבא תל השומר כשהוא משותק, ושם אבחנו כי הוא נפגע קשות בעמוד השדרה. למעשה, מדובר במקרה נדיר מאוד, שקורה אחת לכמה שנים בישראל ואינו נפוץ כלל, אך בהחלט מסוכן ועלול להתרחש.
ד"ר אורן פלדמן, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ספרא לילדים, שטיפל באותו נער שסבל מהקרע בחוט השדרה, סיפר על המקרה הנדיר שאירע: "הוא קיבל מכה מאחד המתקנים בחזה, אבל אין לו כל סימן מהמכה". 
עוד הוסיף וסיפר ד"ר פלדמן על המקרה הנדיר: "בלילה הוא התעורר משינה עם כאבי גב, ההורים הבחינו שמשהו לא כשורה כי הוא גם לא היה יכול לזוז ולהזיז את ידיו ורגליו. מהר מאוד הבנו שיש לו בעיה בחוט השדרה שלו בגלל החולשה של הידיים, הרגליים ולא היו לו רפלקסים בגוף".
כעת, אותו נער מאושפז בבית החולים בטיפול נמרץ. אז מה אפשר לעשות במקרה כזה? למעשה, אין כל דרך לטפל ולשקם את תאי העצב שנפגעו, אלא רקלמנוע את הידרדרות הפגיעה, באמצעות הסרת הלחץ מחוט השדרה קיבוע של החוליות ושימור של תפקוד שנותר במערכת העצבים ככל שניתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה