בריאות

משרד הבריאות באזהרה חריגה ומידית: "לשקול מתן טיפול מונע"

?פרה נגועה בכלבת בהר רהב, שמורת נחל סרך באזור שתולה שבגליל המערבי. במשרד הבריאות הודיעו: "אנו מבקשים מכל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים שנגוע או בעל חיים משוטט, בין התאריכים מתאריך 12.06.2024 ועד 27.06.2025 כולל, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בעכו"
מערכת ice | 
משרד הבריאות
אזהרה חמורה של משרד הבריאות. היום (שישי) התקבלה הודעה על פרה נגועה בכלבת בהר רהב, שמורת נחל סרך באזור שתולה שבגליל המערבי. אדם אחד נחשף לפרה הנגועה והופנה לקבלת טיפול מונע נגד כלבת
במשרד הבריאות הודיעו: "אנו מבקשים מכל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים שנגוע או בעל חיים משוטט, בין התאריכים מתאריך 12.06.2024 ועד 27.06.2025 כולל, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בעכו, טלפון או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו, על מנת לשקול את הצורך למתן טיפול מונע".
 
לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע יש לפנות לחדר מיון בבית חולים. משרד הבריאות מבקש: הורים לילדים – לברר עם ילדיהם, אם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות. בעלי חיות מחמד – ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, על מנת לוודא את מצב חיסונם.
משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה