בריאות

גרים ביישוב הזה? זה מה שקרה בברז שלכם השבוע

בעקבות קבלת תוצאות מיקרוביאליות תקינות, מודיע משרד הבריאות על ביטול הצורך בהרתחת המים בקיבוץ מיצר ורק השבוע הותרה השתייה בכפר חב"ד ובית רבקה, כאשר המים ראויים לשתייה ולכל שימוש אחר
כפיר אדר | 
בדיקות מי שתייה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)

אחרי שהודיע על הצורך להרתיח את מי הברז, משרד הבריאות  מודיע הבוקר (חמישי) על ביטול הצורך בהרתחת מים בקיבוץ מיצר. בעקבות קבלת תוצאות מיקרוביאליות תקינות, מודיע משרד הבריאות על ביטול הצורך בהרתחת המים בקיבוץ מיצר. המים ראויים לשתייה ולכל שימוש אחר.

ההודעה לתושבי מיצר הגיעה אמש כאשר משרד הבריאות הודיע על הצורך בהרתחת מים בקיבוץ בעקבות תוצאות דיגום מים חריגות, מודיע משרד הבריאות על חובת הרתחת מים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים.
 



הוסבר בין היתר כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים. "הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה", כאמור תוך 24 שעות הסתיימה ההתראה.

רק ביום שישי יצאה הודעה דומה לתושבי כפר חב"ד ובית רבקה, שגם היא כבר לא בתוקף לאחר שנערכה בדיקה שמצאה כי המים תקינים וראויים לשתייה אחרי יומיים בהם נאלצו תושבי הישובים הדתיים להרתיח את מי הברז.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה