בריאות

מהפכה בתחום הרפואה בישראל: בית החולים בצפון חתם על הסכם ענק

מרכז רפואי צפון (פוריה) והארגון Startup Nation Central, המקדם את החדשנות הישראלית בארץ ובעולם, חתמו על מזכר הבנות (MOU) להאצת תהליכי חדשנות ויזמות טכנולוגית בתחום הבריאות ופיתוח כלכלי בצפון ישראל
מערכת ice | 
הוצאות השכר בבתי החולים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מרכז רפואי צפון (פוריה) והארגון Startup Nation Central, המקדם את החדשנות הישראלית בארץ ובעולם, חתמו על מזכר הבנות (MOU) להאצת תהליכי חדשנות ויזמות טכנולוגית בתחום הבריאות ופיתוח כלכלי בצפון ישראל. 
שיתוף הפעולה האסטרטגי הינו חלק ממאמצי הפיתוח והצמיחה של מרכז רפואי צפון (פוריה) כמוביל צמיחה אזורי. במסגרת מאמץ זה, מרכז רפואי צפון מקדם תשתיות לתמיכה בתהליכי אקדמיה, חדשנות, מחקר ופיתוח וכך מעצים את יכולות המחקר והפיתוח הקליני ומקדם יזמות בתחום הבריאות בקרב אנשי מקצועות הרפואה.
הארגון Startup Nation Central, ינגיש עבור מרכז רפואי צפון את הידע והיכולות של הארגון בתחום ניהול והטמעת תהליכי חדשנות, יצירת שותפויות גלובליות, הכשרת הצוות הרפואי בעולמות חדשנות, וחיבור לאקוסיסטם החדשנות הטכנולוגית בתחום הבריאות בארץ ובעולם. 
במסגרת שיתוף הפעולה יינתן דגש מיוחד לתחום השיקום, לקראת פתיחתו הקרובה של מרכז שיקום הלמסלי במרכז רפואי צפון, מרכז השיקום הראשון והיחיד צפונית לרעננה. מרכז השיקום מהווה נדבך משמעותי בצמיחה האזורית, יעסיק מאות עובדים ויהווה פלטפורמה לאקדמיה, למחקר ולפיתוח. תחום השיקום הוא מרכזי לא רק בישראל בעקבות פריצת מלחמת חרבות ברזל, אלא בעולם כולו ומלווה בפיתוחים משמעותיים במגוון תחומים.
מנהל מרכז רפואי צפון ד"ר נועם יהודאי: "חדשנות, אקדמיה ומחקר הם כלים חשובים עבור המרכז הרפואי במאמציו לגיוס ושימור כוח אדם איכותי. שיתוף הפעולה שנחתם עם האקוסיסטם המוביל בישראל יסייע לנו בחיזוק מרכזי המצויינות היחודיים שלנו בצפון. השילוב בין אנשי רפואה המביאים את הרעיונות והידע, ובין הדאטא והטכנולוגיות, הופך את המרכז הרפואי לאתר מושלם לפיתוח חדשנות ויזמות בתחומי הרפואה".
פרופ' אבי פרץ, ראש מערך AIR - אקדמיה חדשנות ומחקר במרכז רפואי צפון: "מרכז רפואי צפון מנהיג שינוי אמיתי בעשור האחרון במטרה לשפר את שירותי הבריאות ולסגור פערים. אנחנו רוצים למקסם את פוטנציאל ההון האנושי כאן. היכולות האקדמיות והמחקריות יחד עם תהליכי יזמות, חשיבה פתוחה וחדשנות הפכו אצלנו לשיטת עבודה משותפת שמשפרת משמעותית גם את שירותי הבריאות".
ד"ר נועם יהודאי ואבי חסון (צילום: Startup Nation Central)
"אנחנו מפתחים קורסים ותהליכי עבודה סדורים יחד עם שותפים רבים באזור ביניהם מכללות אקדמיות וטכנולוגיות, אוניברסיטאות ומכוני מחקר. יחד אנחנו מצמיחים את האזור והופכים אותו למקום שטוב לחיות בו. אני שמח שSNC מזהים את הפוטנציאל ומצטרפים אלינו למסע."
מנכ"ל Startup Nation Central, אבי חסון: "אנו רואים בשיתוף פעולה זה מנוע לשיקום כלכלי וצמיחה עסקית בצפון הארץ. שילוב פעילותנו בפיתוח סקטור טכנולוגיות הבריאות, יחד עם החיבור הגלובלי שלנו, מהווה הזדמנות מצוינת להטמעת טכנולוגיות חדשניות ותהליכי ידע בעולמות החדשנות במרכז הרפואי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה שהינו חלק ממחויבותנו בשיקום אזור הצפון והדרום בישראל, באמצעות המנוע הכלכלי של מדינת ישראל -החדשנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה