בריאות

הטריקים לחיטוב קל יותר: 5 טיפים שאתם חייבים לנסות

רוצים להיכנס לכושר מבלי לשנות את כל השגרה? הנה חמש דרכים פשוטות שיעזרו לכם להשיג חיטוב יעיל מבלי לוותר על הדברים שאתם אוהבים
שון אברבוך | 
אימוני חיטוב (צילום shutterstock)
חיטוב הגוף לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית שמצריכה שינויים דרסטיים באורח החיים. לפעמים, כל מה שצריך זה כמה שינויים קטנים ושגרה יותר מודעת כדי לראות תוצאות משמעותיות. הנה חמש דרכים פשוטות ויעילות שיעזרו לכם להתחטב בקלות, וכל זאת מבלי לוותר על הנאות החיים.
1. הוסיפו פעילות נוספת לשגרה:
נסו להיות פעילים יותר במהלך היום, זאת אומרת להגדיל את ההוצאה האנרגטית היומית שלכם, זה אומר לא בהכרח לצאת להתאמן בחדר כושר או לבצע פעילות עצימה.
המטרה היא לעשות יותר פעולות פיזיות יומיומיות שאתם עושים בדרך כלל - אבל יותר.
כמו: חניה רחוקה מהמקום שאליו נסעתם כדי ללכת יותר, הליכה עם הכלב לעוד סיבוב במהלך היום, בחירה במדרגות במקום במעלית ועוד.

בחירה במדרגות במקום במעלית (shutterstock)
2. אל תגיעו רעבים מידי לארוחה:
תאכלו ארוחות קטנות במהלך היום שיעזרו לכם לשמור על תחושת שובע ואל תגיעו לארוחה רעבים מאוד (ככה נרצה לאכול תמיד יותר - "אכילה עם העיניים").

3. בחרו מאכלים דלי קלוריות:
מאכלים דלי קלוריות אפשר למצוא בכל מקום. פחמימות: אורז, בורגול, בטטה, תפו"א ועוד
וחלבונים כמו: חזה עוף, בשר רזה (שייטל), דג לבן, גבינות רזות, מעדני חלבון לייט, משקאות לייט. ככל שנבחר מאכלים יותר דלים בקלוריות ככה נוכל לאכול מהם יותר - מה שיגרום לנו לתחושת שובע בלי "לשלם" בהמון קלוריות מיותרות.

מאכלים דלי קלוריות אפשר למצוא בכל מקום (shutterstock)
4. שתו מים לפני הארוחה:
אנחנו רוצים בסופו של דבר להרגיש תחושת שובע, לכן המים ימלאו לנו את הקיבה עוד לפני הארוחה וככה נוכל להיות שבעים לאחר הארוחה שלנו ולא נרצה לנשנש עוד.
5. אל תימנעו מעצמכם אוכל!
הדבר החשוב ביותר הוא לא להוציא מהתפריט אבות מזון חיוניים כמו פחמימות ושומנים. כאשר אנו אוסרים על עצמנו מאכל מסוים באופן מוחלט, אנו רק מגבירים את החשק אליו. הדבר עלול להוביל למערכת יחסים לא בריאה עם אוכל ואף להתפרצויות אכילה שעלולות להרוס את כל ההתקדמות שהשגנו.
אז מה עושים?
בחנו את התוויות של כמות הקלוריות במוצרים שאתם אוהבים, כמו שוקולד, ממתקים וחטיפים, והכניסו את הערכים הללו לחישוב הקלוריות היומי שלכם. כך תוכלו ליהנות מכל דבר במידה, ולהישאר מחויכים ושמחים במהלך תהליך החיטוב.
הכותב הוא שון אברבוך, מאמן כושר מוסמך מטעם מכללת וינגייט. מנהל המותג "שון חלבון" המוביל נשים וגברים להשגת גוף חטוב, תוך כדי שמירה על שגרת חיים מהנה - לכל החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה