בריאות

אבל בתל אביב: בעל החנות האגדית בעיר נפטר ממחלה קשה

בעל חנות התבלינים הראשונה בשוק לוינסקי, אריה חבשוש, הלך לעולמו בגיל 77 לאחר שנתיים וחצי בהן חלה בסרטן. אריה השאיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ותשעה נכדים
מערכת ice | 
תבלינים (צילום פלאש 90)
אריה חבשוש, הבעלים של חנות התבלינים הראשונה בשוק לוינסקי בתל אביב, "חבשוש", הלך לעולמו בגיל 77 לאחר מאבק של שנתיים וחצי במלחת הסרטן והשאיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ותשעה נכדים. 
אריה החל לעבוד בחנות כבר כילד, ולאחר מות אביו ירש את החנות וניהל אותה, כשבשנים האחרונות הצטרפו אליו שלושה מארבעת ילדיו. כיום, מנהלים את החנות בניו של אריה, איתמר שרון ואורי, לצד רייצ'ל, כלתו של אריה ודליה אישתו שגם הן עובדות בעסק.
החנות הוקמה לראשונה ב-1931 על ידי הוריו של אריה בנמל יפו, 17 שנה לאחר מכן בזמן הפרעות בעיר, החנות נשרפה. תקרית זו גרמה לבעלי החנות לעזוב את יפו ולפתוח את חנות התבלינים מחדש ברחוב לוינסקי שבתל אביב, שם נמצאת עד היום.
חבשוש" היתה חנות התבלינים הראשונה בשוק, וכמובן לא האחרונה ופתחה דלת לחנויות נוספות בשוק שנפתחו עם השנים. מלבד העובדה שניקזה אליה כל מי שבפיו ובנפשו חשקה תאווה לתבלין אקזוטי, היא הייתה לאבן דרך בהתפתחות הקולינרית של מסעדות ישראל ומשכה אליה את מיטב השפים המקומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה