בריאות

טרגדיה באסותא: ישראלית עברה בדיקה שגרתית - ומתה בפתאומיות

טרגדיה ענקית התרחשה לאחרונה בבית החולים אסותא באשדוד, זאת לאחר שאישה בת 79 שעברה בדיקה CT שגרתית - התמוטטה ומתה. בבית החולים טענו כי "אנו מבקשים להדגיש שאין קשר בין האירוע לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד"
מערכת ice |  1
בית החולים אסותא אשדוד (צילום דוברות בית החולים אסותא אשדוד)
טרגדיה גדולה התרחשה לפני כשבועיים במרפאת כלניות של בית החולים אסותא באשדוד, אחרי שאישה בת 79 עברה בדיקת CT רגילה, אך מצאה את מותה בנסיבות טרגיות במיוחד.
על פי הפרסום אמש (רביעי) ב"ישראל היום", אותה אישה התמוטטה ממש עם תחילת הבדיקה. היא פונתה לטיפול רפואי בבית החולים, אך הרופאים לא הצליחו להציל את החייה ומותה נקבע.
למעשה, אותה אישה הגיעה כאמור למרפאת כלניות בעיר לצורך בדיקת CT שנקבעה מראש, שם הזריקו לה הרופאים חומר ניגוד כחלק מהבדיקה. לפתע, האישה בת ה-79 התמוטטה במקום, ואחרי שפונתה לבית החולים הסמוך מותה נקבע. המקרה דווח למשרד הבריאות, ועדיין לא ניתן לקבוע ממה נגרם מותה.
מבית החולים הציבורי אסותא הוציאו הודעה רשמית בדבר מותה של האישה ובה נכתב כי: "בהמשך לפרסום על אירוע חריג במרפאת כלניות של רשת אסותא - פטירת אישה לאחר הזרקת חומר ניגוד, הרי שאנו מבקשים להדגיש שאין קשר בין האירוע לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד ולפניות בנושא יש לפנות לרשת אסותא מרכזים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בית חולים אסותא אשדוד
    אדריאנה כץ 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותה של האישה אחרי ההזרקה של חומר ניגוד מחייב בדיקה משמעותית לפני שמזריקים לאנשים מבוגרים את חומר הניגוד בפרט לאנשים שסובלים מלב וכליות. כמובן שהדבר אמור חהבדק לא על ידי אלא בדיקה מקיפה על ידי מומחים.
    סגור