בריאות

תשלומים של 346 מיליון יורו: חברת Merck בעסקה חדשה

ביולוג׳יק דיזיין חתמה על שיתוף פעולה לפיתוח מגוון תרופות באמצעות טכנולוגיית ה-AI עם ענקית הפארמה - Merck ותהיה זכאית לתשלומים של עד 346 מיליון אירו ככל שפיתוח ומיסחור התרופות יתקדם. בנוסף, ביולוג׳יק תהיה זכאית לתמלוגים ממכירות
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
ביולוגי׳ק דיזיין, המפתחת נוגדנים חכמים באמצעות ביולוגיה חישובית ובינה מלאכותית (AI) הודיעה היום על שיתוף פעולה לפיתוח תרופות עם ענקית הפארמה העולמית Merck. פלטפורמת ה-AI של ביולוגי׳ק דיזיין מיועדת לתכנון ועיצוב תרופות לטיפול במחלות קשות. 
"אנחנו שמחים לעבוד עם Merck כדי לייצר טיפולים טובים יותר עבור חולי סרטן ועבור חולים עם מחלות אימונולוגיות", אומר פרופסור ינאי עופרן, מנכ"ל ומייסד ביולוגי׳ק דיזיין. "פלטפורמת הבינה המלאכותית שלנו כבר הוכיחה את עצמה בקליניקה. היא מאפשרת לנו להשפיע על תהליכים ביולוגיים בצורה עדינה ומורכבת כדי לטפל במחלות. בשיתוף הפעולה שעליו הודענו היום נוכל לפתח את הדור הבא של טיפולים, כולל נוגדני ADC, שיקשו על תאי סרטן לחמוק ויאפשרו לטפל באוכלוסיות חולים הטרוגניות ביעילות ובטיחות טובות יותר".
על-פי תנאי ההסכם, ביולוגי׳ק דיזיין תקבל מראש תשלום דו ספרתי נמוך של מיליוני אירו. בנוסף, Merck תממן את עלויות הפיתוח וביולוג׳יק תהיה זכאית לתשלומים על אבני דרך ככל שיתקדם פיתוח ומסחור התרופה. התשלום הסופי יכול להגיע עד 346 מיליון אירו. ביולוגי׳ק דיזיין תהיה גם זכאית לקבל תמלוגים מדורגים על מכירות התרופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה