בריאות

מהפכה בבדיקות ה-CT: זה המכשיר החדש של מאוחדת

בית החולים משגב לדך בירושלים, חנך לאחרונה מכשיר CT חדש המבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לבצע את הבדיקה בחשיפה לקרינה נמוכה יותר
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
בבית החולים משגב לדך בירושלים מקבוצת מאוחדת, נחנך לאחרונה מכשיר CT חדשני המבוסס בינה מלאכותית. מכשיר ה-CT החדש הוא בעל יכולות אבחון מדויקות יותר ומאפשר לבצע את הבדיקה תוך חשיפה לרמות קרינה נמוכות יותר.
מכשיר ה-CT החדש משלב יכולות בינה מלאכותית בתהליך איתור ממצאים חשודים, מזהה באופן עצמאי מקרים בהם יש סיכוי גבוה למציאת ממצא חריג על בסיס נתוני עבר של המטופל, ולאחר מכן ממצאי הבדיקה עוברים פענוח על ידי הרופאים. 

(קרדיט: דוברות מאוחדת)
מנכ"לית משגב לדך, דורית גולדמן מסבירה כי "בשנתיים האחרונות בית החולים עובר שדרוג טכנולוגי משמעותי בהשקעה של מיליוני שקלים. אל מכשיר ה-CT החדשני הצטרפו לאחרונה מכשיר ממוגרפיה שנחשב לאחד מהמתקדמים בארץ, ונערך שיפוץ מקיף במחלקת הדימות כדי לאפשר למטופלים חוויית שירות נעימה יותר. בנוסף, גייסנו לאחרונה מספר מנתחים מובילים במגוון התמחויות שונות, וזאת במטרה לקצר את זמני ההמתנה לניתוח, שעומד כיום על שלושה שבועות בלבד. ההשקעה שלנו בטכנולוגיות, בשירות ובאיכות הרפואית נעשים כחלק מהחזון שלנו להעמיד לטובת המטופלים שלנו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר".
"שדרוג יחידת הדימות, ובתוכו ה-CT, נעשה כחלק מאסטרטגיית החדשנות שלנו, ובמטרה להעניק למטופלים שלנו מעטפת מקצועית ומותאמת אישית. יתרונות המכשיר החדש מתבטאים גם ביכולת להתאים את מיטת הבדיקה למידותיו הפיזיות של כל נבדק, והיא מבצעת כיוונון אוטומטי לפי גובה ומשקל", מסביר סמנכ"ל תפעול ומנהל של בית החולים, איציק ביטון. 
עופר משולם מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מציין כי " מתיחת הפנים וההשקעה בטכנולוגיות מתקדמות נעשית במטרה לאפשר למבוטחי הקופה ליהנות ממרכז רפואי חדשני ומתקדם ולשדרג את השירותים הרפואיים שניתנים בו, ונמשיך להשקיע בו את ולקדם את הפיתוח שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה