בריאות

המסעדה האהובה נסגרת מיידית: "מסכנים את בריאות הציבור"

משרה הבריאות הוציא ) צו סגירה לבייקרי "לולו בייקרי" שפועל בעיר עוספיא, זרת לאחר שבביקורת במקום נמצאו "ליקויים חמורים המסכנים את בריאות הציבור"
מערכת ice |  3
מסעדה סגורה (צילום unsplash)
משרד הבריאות הוציא היום (רביעי) צו סגירה לבייקרי "לולו בייקרי" שפועל בעיר עוספיא, ברחוב אבא חושי 90 שבעיר, זאת לאחר ביקורת שנערכה במקום.
במכתב שנשלח לעסק נכתב: הריני להודיעך כי בתוקף סמכותי לחוק הגנה על בריאות הציבור ("חוק המזון"), אני מוציאה בזאת צו סגירה מנהלי, המצווה עליך ו/או על כל אדם אחר הפועל מטעמך, להפסיק באופן מידי את הפעלת העסק "לולו בייקרי", שד' אבא חושי 90 בעוספיא, אשר בבעלותכם ובניהולכם. במסגרת הצו על העסק להיות סגור וללא כניסת לקוחות, וכן כולל הפסקה מידית של ייצור מזון, הכנת מזון, הוצאת והכנסת סחורה וכל פעילות אחרת במסגרת העסק.
 
להלן יפורטו הנימוקים להוצאת הצו: ביום 10.4.24 נערכה ביקורת בעסק זה על ידי מפקחות שרות המזון בלשכת הבריאות חיפה. בביקורת זו נמצאו ליקויים חמורים רבים המהווים סכנה לבריאות הציבור. הליקויים העיקריים שנמצאו הינם: .1 ייצור ושיווק מוצרים המסומנים "ללא גלוטן" אשר יוצרו בתנאים לא מתאימים, ללא מערכת בטיחות מזון וללא היתר GMP כנדרש.
.2 קיימות הצטלבויות רבות בתהליכי ייצור ואחסון בין מזון גולמי למזון מוכן לאכילה, לרבות מזון רגיש. .3 אין חלוקה פונקציונלית כנדרש בעסק לייצור מזון. .4 ייצור ושיווק מוצרים, לרבות מוצרים רגישים, ללא סימון תאריכי תפוגה. .5 המצאות חומרי גלם פגי תוקף וחומרי גלם ממקור לא ידוע בעסק. .6 התנהלות בעלי העסק מצביעה על חוסר ידע בחקיקת המזון ובדרישות בסיסיות לייצור מזון בטוח
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה ציפתם בכפר בכלל מופתע שהגיעו בטח מישהו נפגע כי ככ (ל"ת)
    אבי 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ...
    דורית 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זריקות פייזר - קרישי דם קרום ושריר הלב שלבקת חוגרת מחלות אוטואימוניות והרשימה עוד ארוכה.. מזהירים אתכם מהמסעדה אבל את פייזר כבר הזריקו לכם חחחח׳חחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    היגיינה ירודה
    חיים 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוב המיסעדות לא היגיניות והכל מלוכלך בתנאים סניטרייים ירודים אם יבדקו היטב ייסגרו רוב המיסעדות בארץ
    סגור