בעולם

יותר יקר מיהלומים: זה מחיר השיניים החדשות של קניה ווסט

לא הגזים בכלל: הראפר קניה ווסט הסיר את כל השיניים שלו והחליף אותם בשיניים חדשות וכסופות ששוות 850 אלף דולר 

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
קניה ווסט נצפה עם שיניים תותבות כסופות חדשות. בשווי מאות אלפי דולרים: אתמול (רביעי) שיתף הראפר את 18.7 מיליון עוקביו באינסטגרם בסטורי בשיניים החדשות וליצדם הציג תמונה בדמותו של Jaws (מלתעות) מסרטי "ג'יימס בונד" שלפי הדיווחים שימשה לו כהשראה.
תומאס קונולי רופא השיניים שהתקין לווסט את התותבות היוקרתיות אמר: "היה תענוג לעבוד עימו לכל אורך הדרך. החזון שלו לעיצוב אומנות ייחודית מתעלה על הקדמה הדנטלית. השילוב ביו החזון שלו למדע הדנטלי יצר מראה חדש שהוא אפי", סיכם הרופא.

כזכור, בשנת 2010 ווסט חשף בראיון בתוכנית של אלן דג'נרס שיניים תותבות עשויות בזהב ויהלומים בשורת שיניו התחתונות. מקור אנונימי סיפר על הקונסטורציה הדנטלית של הראפר: "זה נקרא fixed prosthodontics, זה הרבה מעבר לגריל או לציפויים. זה משהו שטרם ראיתם בעבר. זו רפואת שיניים מהפכנית בלשון המעטה". 
ה"דיילי מייל" דיווח כי שיניו של ווסט הוסרו  והוחלפו בתותבות טיטניום בהתאמה אישית כאמורעל ידי ד"ר תומס קונלי, ורופא השיניים הקוסמטי נאוקי היישי. קונלי הכחיש שהשיניים הטבעיות של ווסט הוסרו, ואמר: "לא הסירו לו את השיניים. עדיין יש לו שיניים מלאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה