בעולם

טראמפ בנאום ניצחון: "ביידן הנשיא הגרוע ביותר שהיה אי פעם"

דונלד טראמפ זכה בניצחון מוחץ בפריימריז למפלגה הרפובליקנית במדינת איווה שהייתה למדינה הראשונה בארצות הברית שבוחרת במועמד שלה לבחירות 2024, לאחר ניצחונו תקף טראמפ את ביידן: "הנשיא הגרוע ביותר שהיה אי פעם לארצות הברית"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
הקמפיינים של המועמדים לבחירות בארצות הברית שייערכו בחודש נובמבר מעלות הילוך: הנשיא לשעבר דונלד טראמפ זכה הלילה בניצחון מוחץ בבחירת המועמד למפלגה הרפובליקנית במדינת איווה, שהייתה למדינה הראשונה שבוחרת מועמד.
טראמפ גבר די בקלות על היריבים רון דה סנטיס וניקי היילי, שהגיעו למקומות השני והשלישי בהתאמה וכן על יזם ההייטק ויווק רמסוואמי שקיבל מספר קולות נמוך, הודיע על פרישתו מהמרוץ והצהיר על תמיכתו בטראמפ. בזמן ההצבעה במדינה פקדה את אייווה סופות שלגים עם טמפרטורות קיצוניות, דבר אשר הביא לביטול עצרות תמיכה של המועמדים אשר החליטו לקיימם באמצעות הזום. 
בנאום הניצחון שלו באייווה אמר טראמפ: "זה הניצחון הגדול ביותר שלי, אמרו שאם ננצח ב-12% זה יהיה ניצחון גדול וקשה מאד, בסוף ניצחנו פי 3 מזה", טראמפ גם דיבר על הקרב אותו צופה מול הנשיא המכהן ג'ו ביידן ותקף: "זה הנשיא הכי גרוע שהיה לארצות הברית אי פעם, אם אני הייתי נשיא לא היו תוקפים ככה את ישראל".
הפריימריז יימשכו במדינות ארצות הברית עד 4.6, בחודשים אלה יצביעו מתפקדי המפלגה הרפובליקנית על המועמד שלהם לבחירות לנשיאות שייערכו בחודש נובמבר ועל הזכות להתמודד מול הנשיא המכהן ג'ו ביידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה