בעולם

ג'יימי פוקס והמחלה המסתורית: "צריך כל תפילה"

לאחר שמחלה מסתורית הותירה אותו מאושפז במצב קשה, הכוכב ג'יימי פוקס חגג את יום הולדתו ה- 56. בפוסט ששיתף ברשתות החברתיות הוא הודה למעריצים על תפילותיהם למען בריאותו

מערכת ice | 
Jamie Foxx (צילום ויקיפדיה)
השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור הכוכב ג'יימי פוקס. באפריל האחרון תקפה אותו מחלה מסתורית שהותירה אותו מאושפז במצב קשה. לפני יומיים (רביעי), חגג הזמר והשחקן את יום הולדתו ה-56. "יום ההולדת הזה הוא יום מיוחד, הייתי צריך כל תפילה והצלחתי לחגוג את יום ההולדת רק בזכותכם". כתב השחקן והזמר ברשתות החברתיות. 
פוקס, התמודד כאמור עם סיבוך רפואי ואושפז במשך תקופה בבית חולים באטלנטה, שם שהה עם בנותיו, קורין ואנאליס, ובת זוגו לשעבר, קריסטין גרניס. מצבו הרפואי של פוקס נותר דיסקרטי, אך ידוע כי המתקן הרפואי בו הוא טופל מתמחה בהחלמה מפגיעות מוח והחלמה מסרטן.
קורין, ביתו הייתה הראשונה שחשפה את הסיבוך הרפואי שעבר אביה. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה באפריל האחרון היא כתבה: "אבי, ג'יימי פוקס, התמודד עם סיבוך רפואי אבל למרבה המזל, עקב טיפול מהיר הוא כבר מתאושש". עוד הוסיפה כי: אנחנו מעריכים את התפילות שלכם. המשפחה מבקשת פרטיות בתקופה הזו".
נשאלת השאלה האם מצבו הבריאותי קשור למצבו הבריאותי. נזכיר כי בנובמבר האחרון, פוקס נתבע על ידי אישה אלמונית, שטענה שפוקס תקף אותה מינית בבר בניו יורק בשנת 2015. בתביעה נטען כי פוקס לקח את האישה לאזור מבודד בבר, העיר הערות בלתי הולמות וביצע מגע מיני ללא הסכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה