בעולם

אלף מקרי אנטישמיות בחודש: בצל החשש - קנצלר גרמניה במהלך מדהים

לראשונה בתולדות המדינה, אולף שולץ הגיע להדליק נר ראשון בחנוכייה הגדולה ביותר באירופה. כאשר החשש בקרב הקהילות היהודיות והישראלים המתגוררים במדינה הולך וגובר, מדובר במחווה יוצאת דופן. רב העיר ושליח חב"ד: "מאז הטבח הנורא, גרמניה עומדת בחזית התמיכה"
מערכת ice |  1
אולף שולץ (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
לראשונה בתולדות גרמניה, הקנצלר אולף שולץ הגיע אמש (חמישי) לשער ברנדרבורג במרכז ברלין והדליק נר ראשון של חנוכה בחנוכייה הגדולה ביותר באירופה. השתתפותו חסרת התקדים של הקנצלר במעמד מתרחשת בצל תקופה קשה במיוחד עבור יהודי גרמניה.
כמות האירועים האנטישמיים במדינה זינקה לאחר ב-7 באוקטובר, מה שמעורר חשש מתמיד לשלום היהודים והישראלים הרבים שחיים בגרמניה. בין 7 באוקטובר ל-9 בנובמבר התרחשו 994 תקריות אנטישמיות, כשפירושו של דבר מדובר בכ-29 אירועים ביום בממוצע.
על פי האיגוד הפדרלי לחקר ומידע על האנטישמיות, מדובר בזינוק של 320% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. "בואו של הקנצלר הוא הביטוי המובהק ביותר לתמיכה שלו בעם היהודי בכלל ובישראל בפרט", אמר הרב יהודה טייכטל, רבה של ברלין ושליח חב"ד. "מאז הטבח הנורא, גרמניה עומדת בחזית התמיכה בישראל ובעם היהודי, מבין מדינות אירופה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יהודים מחפשים בגרמניה?
    מגדניה 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאין עם יותר בזוי וחסר כבוד לעצמו מהיהודים. מה יהודים מחפשים על האדמה המקוללת הזאת? יש לכם מדינה נהדרת חיזרו הביתה ועיזרו לנו לשאת בנטל להפריח ולשגשג.
    סגור