דיגיטל וטק

גוגל מזהירה: מיליוני חשבונות בסכנת מחיקה

גוגל, הוציאה אזהרה כללית לבעלי חשבונות בשירות האימייל שלה Gmail, כי היא מתכננת למחוק חשבונות שלא היו פעילים 
מערכת ice |  1
גוגל (צילום pexels)
גוגל, יוצאת באזהרה לבעלי חשבונות שירות המייל שלה Gmail הוציאה אזהרה כללית לבעלי חשבונות Gmail כי היא מתכוונת למחוק חשבונות לא פעילים. לפי הערכות מדובר במיליוני חשבונות שנפתחו לאורך השנים מאז שהשיקה את גוגל את השירות בשנת 2004.
הצעד הזה מגיע לאחר שבחודש מאי האחרון חשפה החברה שינוי במדיניות של מחיקת חשבונות לא פעילים, כאשר הזמן שנותר להפעיל ולהשתמש בהם יגמר בקרוב. במסגרת המדיניות המעודכנת, החברה טוענת כי במידה וחשבון המייל לא היה פעיל למשך שנתיים או יותר גוגל, יכולה למחוק את החשבון ואת כלל התוכן שנמצא בו. כמו כן, חשוב לציין שמדיניות זו חלה אך ורק על חשבונות בודדים ואינה חלה על חשבונות המשויכים לארגונים.
במהלך ההכרזה האחרונה, החברה הדגישה שלחשבונות לא פעילים יש סיכוי נמוך פי 10 שבו מוגדר מנגנון אימות דו שלבי. דבר זה הופך חשבונות כאלה לפגיעים יותר לפרצות אבטחה פוטנציאליות והדלפות.
כיוצא מכך, חשבונות מייל לא פעילים חשופים יותר לשימוש לרעה ולסכנת פריצה על ידי גורמים עוינים. על מנת להימנע מכך שחשבון המייל יהפוך ללא זמין, החברה המליצה להתחבר אליו לפחות פעם בשנתיים. כמו כן, אין צורך להיכנס ספציפית ל-Gmail וכל פעילות בשירות הקשור לגוגל תספיק כדי לשמור על סטטוס החשבון פעיל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאללה, תמחקו! (ל"ת)
    עמית 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור