בעולם

אוניבריסטת מרינלד, ארה"ב: סטודנטים קוראים לשואה שנייה ואינתיפאדה

על רקע המלחמה הנוכחית, נרשמה עלייה חדה באירועי האנטישמיות בעולם. סטודנטים באוניברסיטת מרילנדשבארה"ב קוראים לאינתיפאדה בישראל ושואה שנייה: "There is only one solution, intifada revolution"

מערכת ice | 
דגל ארה"ב (צילום Frank Brueck)
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', נרשמה עלייה במאות אחוזים באירועי האנטישמיות בעולם החל מתקיפות פיזיות של יהודים, הצתות ופריצות לבתי כנסת ועד לקריאות לאינתיפאדה ולשואה שנייה. באוניברסיטת מרילנד שבארה"ב נראו סטודנטים רבים מוחים נגד ישראל וקוראים לפתרון אחד עבור הסכסוך הישראלי פלשתיני: שואה שנייה ואינתיפאדה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראים סטודנטים רבים במחאה נגד ישראל בה הם צועקים: "There is only one solution, intifada revolution". נוסף על כך, אותם מוחים קראו לשואה שנייה ואף רשמו זאת על הכביש.

כאמור, מפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' נרשמה עלייה חדה באירועי האנטישמיות בעולם.
ביום רביעי האחרון, התכנסה הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ מיקי לוי לדיון על המאבק הדיפלומטי-תקשורתי בתנועת החרמות ובגילויי האנטישמיות בחו"ל בעקבות המלחמה. באותו דיון, נחשף כי על פי דיווחי הארגון הבריטי CST נרשמה עלייה במאות אחוזים בדיווחים של יהודים על פגיעות בעקבות גילויי האנטישמיות מאז אירועי הטבח ב-7 באוקטובר.

נציגת משרד החוץ התייחסה לנתונים שהועלו מתוך מחקרים שנעשו מטעם המשרד ואמרה כי רק 20% מאירועי האנטישמיות מדווחים לרשויות. מלבדה, הביע את דאגתו גם נציג הקהילות היהודיות בספרד שאמר: "מלחמה זו היא קריאת השכמה לכולנו. איראן הצליחה לחדור למימון מפלגות בתוך הפרלמנט כנגד ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה