בעולם

בעולם עומדים לצידה של ישראל: מבנים הוארו בצבעי כחול-לבן

מתקפת הטרור שהחלה אתמול בשעות הבוקר לא נעלמה מעיניהן של מדינות רבות ברחבי העולם שהביעו הזדהות עם ישראל. בארצות הברית ובמדינות נוספות באירופה האירו אמש כמה מונומנטים מפורסמים בצבעי מדינת ישראל, ביניהן גרמניה, בריטניה וצרפת
מערכת ice | 
ניו יורק (צילום pexels)

מדינת ישראל חווה את אחת היממות הקשות בתולדותיה, בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית בדרום המדינה שגבתה את חייהם של יותר מ-300 בני אדם. אין ספק כי מדינת ישראל 24 שעות אחרי נמצאות במצב של מלחמה. מדינות רבות בעולם, ביניהן ארצות הברית, בריטניה, גרמניה וצרפת, האירו מונומנטים חשובים בצבעי דגל ישראל כאות הזדהות.
 


ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של בניין העירייה בה הוא צבוע בכחול ולבן. בנוסף לכך גם בניין האמפייר סטייט בילדינג הואר למשך שעה שלמה בצבעי דגל ישראל. שער ברנדנבורג בברלין הואר גם הוא בצבעי דגל ישראל, כאשר עשרות גרמנים הגיעו וצפו במחזה. בפריז הודיעו כי מגדל אייפל יוחשך כאות הזדהות.
 


 

כזכור אמש גינו רבים ממנהיגי העולם את המתקפה על שטחה של מדינת ישראל. כאשר  הגינוי הרציני ביותר היה של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שהתייצב ללא סייג לצידה של ישראל. גם מנהיגי בריטניה, צרפת, גרמניה, קנדה ומדינות נוספות הוציאה הודעות גינוי ועמדו על זכותה של ישראל להגן על עצמה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה