בעולם

צוות החילוץ הראל 669 חזר לארץ בתום שבוע של חילוצים ביוון ומרוקו

במהלך השבוע שעבר הכתה סופת "דניאל" ביוון וגרמה לשיטפונות והרס רב שהובילו לחסימות דרכים. על כן הוחלט בחברת הביטוח הראל לשלוח את יחידת החילוץ שלה ליוון כדי לעזור בחילוץ המבוטחים. בנוסף לכך חילצה יחידת החילוץ גם את מבוטחיה ממרוקו ומסכמת שבוע מרשים של עשרות חילוצים
מערכת ice | 
חדר מצב הראל (צילום הראל 669)

במהלך השבוע שעבר הכתה סופת "דניאל" ביוון וגרמה לשיטפונות והרס רב שהובילו לחסימת דרכים. חברת הביטוח הראל החליטה לשלוח את יחידת החילוץ שלה הראל 669 למרכז יוון. בנוסף לכך נפתח חדר מצב לטיפול במבוטחים ובני משפחותיהם הזקוקים לסיוע. בנוסף לכך ביצעה הראל גם 3 חילוצים ממסוקים עבור משפחות ישראליות שדרכי הגישה אליהן היו חסומות וזקוקים לחילוץ.

בנוסף לכך בלילה בין שישי לשבת התרחשה רעידת אדמה עוצמתית באזור מרקש במרוקו, בעקבות כך חדר המצב של הראל טיפל ב-70 קריאות של מבוטחים ובני משפחותיהם אשר היו זקוקים לסיוע ותמיכה. בהתאם הוחלט בהראל לפעול באופן מיידי על הארכת ביטוח למבוטחים השוהים במרוקו ב-72 שעות נוספות ושלוח את צוות החילוץ ישירות למרוקו. היום נחתה בארץ משלחת החילוץ של הראל לאחר שבוע מרשים של חילוצים.

מירי זילכה גפן מנהלת תחום נסיעות לחו"ל בקבוצת הראל: "באירועי חילוץ גדולים ומורכבים , אנו בהראל פועלים באופן מיידי לפתיחת חדר מצב לסיוע וטיפול במבוטחים ובני משפחותיהם. היות שבמוקדי האירועים האחרונים היו ישראלים רבים. הוחלט באופן מיידי לשגר את צוותי החילוץ שלנו לסייע למבוטחנו ולכל הישראלים אשר זקוקים לעזרה. הראל 669 יחידת החילוץ ב-20 השנים האחרונות עובדים ללא הרף, על מנת לסייע למבוטחי הראל, להגיע ארצה בבטחה ובשלום מכל רחבי העולם. כמו כן באירועים מן הסוג הזה אנו פועלים באופן מלא עם משרד החוץ ומודים להם על שיתופי הפעולה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה