בעולם

זוועה בבית החולים: רופא מואשם שסימם מטופלות ואנס אותן

רופא בן 33 מארה"ב נאשם כי סימם לפחות 6 נשים והתעלל בהן מינית כשהן מחוסרות הכרה. חלק מהקורבנות היו מטופלות שלו: "טורף מיני מהסוג הגרוע ביותר, אנס סדרתי שמוכן לשבור כל סטנדרט של הגינות אנושית"
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
כתב אישום מחריד הוגש בארה"ב נגד ג'י אלן צ'נג, רופא גסטרואנטרולוג בן 33 מבית החולים בניו יורק. נגד הרופא הוגשו כ-50 סעיפי אישום של סימום ואונס של לפחות 6 נשים, חלק מהן מטופלות שלו. הנאשם תיעד בטלפון הסלולרי שלו את מקרי הזוועה בהן התעלל בנשים מחוסרות הכרה.
בת זוגו של הרופא התלוננה נגדו שסימם ואנס אותה, לאחר שמצאה בטלפון הנייד שלו סרטון של התקיפה. מאוחר יותר התגלה בזיכרון הטלפון סרטוני תקיפה של נשים נוספות, שצולמו בבית החולים בו עבד.

בת הזוג לשעבר האשימה את צ'נג בשימוש במסכת K-N95 מלאה בכדורי צמר גפן ספוגים בנוזל, כדי לסמם אותה. צ'נג נעצר ופוטר מבית החולים שבו עבד, ניו יורק-פרסביטריאן קווינס.
אתמול (שני) טענו התובעים כי הרופא תקף מספר נשים בגילאי 19 עד 47 בביתו באסטוריה, בבית החולים בו עבד וברחבי ניו יורק, לאס וגאס, סן פרנסיסקו ותאילנד. על פי הדיווחים, שש נשים מופיעות בסרטונים, אך התובעים מאמינים שייתכן שיהיו יותר.
 
מלינדה כץ, התובעת המחוזי של קווינס, קראה לכל מי שיש לו מידע לגבי קורבנות אחרים של הרופא להתייצב, ואמרה שהראיות מצביעות על "טורף מיני מהסוג הגרוע ביותר, אנס סדרתי שמוכן לשבור כל סטנדרט של הגינות אנושית".
השוטרים שפשטו על ביתו של צ'נג מצאו סמים כולל פנטניל, קטמין, LSD וכמה חומרי הרדמה המשמשים בדרך כלל בניתוחים, בתוספת מכשירי טלפון עם עשרות הקלטות נוספות בביתו. על פי ההערכות, מקרי האונס החלו ב-2021.
באחד המקרים, צ'נג מואשם בכך שצילם את עצמו מגשש מטופלת בת 37 כשהיא שוכבת מחוסרת הכרה בבית החולים קווינס ב-2021. זמן קצר לאחר מכן, אמרו התובעים, הוא אנס אישה אותה פגש באפליקציית היכרויות וצילם את האירוע. בסרטון נראה בקבוק חום קטן על מיטתו, שהכיל חומר הרדמה רב עוצמה.
באותה שנה הוא מואשם כי אנס ילדה בת 19 שפנתה לבית החולים, יום לפני שנקבע לה להסיר את כיס המרה שלה. היא אמרה שצ'נג הזריק לה באופן בלתי צפוי חומר שגרם לה להירדם ו"כשהיא התעוררה הרופא כבר לא היה בחדר והיא סבלה מכאב קיצוני בבטן התחתונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה