בעולם

ביידן קורא לעצירת הרפורמה: "לא הגיוני, רק מרחיב את השסעים"

נשיא ארה"ב העניק ראיון לברק רביד, בו הביע את חוסר רצונו מקידום חקיקת הרפורמה המשפטית: "לאור היקף האיומים והאתגרים מולם ניצבת ישראל, זה לא הגיוני עבור מנהיגי ישראל לרוץ קדימה עם זה. מנהיגי ישראל צריכים להתמקד בגיוס כל האנשים יחדיו לצורך השגת קונצנזוס"
מערכת ice |  1
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ 60 Minutes)
ברגעים אלו מתקיימת במליאת הכנסת הצבעה על הסתייגויות לחוק לביטול עילת הסבירות, לאחר מכן החוק יעבור להצבעה בקריאה השלישית, כאשר אחרי בוקר של משא ומתן נמרץ - הפשרה בנושא ריכוך החוק בין קואליציה לאופוזיציה נכשלה.
בארצות הברית לא רואים את החקיקה בעין יפה, בלשון המעטה. הנשיא ג'ו ביידן התראיין לעיתונאי וואלה! ברק רביד ואמר לו את הדברים הבאים: "נראה שהצעת החוק שנדונה במסגרת הרפורמה המשפטית רק מרחיבה את השסעים בישראל ולא מקטינה אותם. לאור היקף האיומים והאתגרים מולם ניצבת ישראל, זה לא הגיוני עבור מנהיגי ישראל לרוץ קדימה עם זה. מנהיגי ישראל צריכים להתמקד בגיוס כל האנשים יחדיו לצורך השגת קונצנזוס".
 
בזמן ההצבעות מתרחשים שני דברים במקביל בכנסת: מצד אחד מלחמת האשמות בין הקואליציה לאופוזיציה, כאשר כל צד טוען מצידו כי היה מוכן לפשרה והצד השני הוא זה שהקריס אותה. מצד שני, לאורך ההצבעות על ההסתייגויות בשידור חי, נעשים מאמצים מצד ראש הממשלה נתניהו לקבל איזושהי הסתייגות שתגרום לעיכוב בחקיקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוצפן ושקרן
    אזרחית 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרי זה בדיוק המשותף בין הבוס ו בינו, ו לכן הוא התאים כמו כפפה ליד לראש המאפיה, כי בעצמו, לא שירת בצבא,רק למד להשחיז את הלשון,מו כדי לא למצוא את עצמו ב מצב מתגונן, - מתנפל ו יורה לכל הכיוונים, לא מאפשר לאף אחד להשחיל מילה, - בדיוק כמו שאר הליכודניקים: רגב,כולן,אמסלם, כ"ץ... התנהגות קבועה חובה. רק כך ,בהתקפה, ניתן להתגונן
    סגור