בעולם

קטטת ענק בפרלמנט של קוסובו: צפו בתמונות החריגות

זה קרה במהלך נאומו של ראש ממשלת קוסובו אלבין קורטי מעל דוכן הפרלמנט, בו הוא בישר כי הגיע להסכמות עם האיחוד האירופי להפחית את נוכחות כוחות הביטחון בצפון המדינה
מערכת ice | 
קטטה בפרלמנט הקוסוברי (צילום צילום מסך טוויטר)
תמונות חריגות נצפו אמש (חמישי) בפרלמנט של קוסובו. הסיבה היא כמובן המתיחות עם סרביה, שבדומה לסכסוך הישראלי-פלסטיני, קשה לראות את הפתרון לסוגיה הקשה, המורכבת ועקובה מדם הזאת בעתיד הקרוב.
זה קרה במהלך נאומו של ראש ממשלת קוסובו אלבין קורטי מעל דוכן הפרלמנט, בו הוא בישר כי הגיע להסכמות עם האיחוד האירופי להפחית את נוכחות כוחות הביטחון בצפון המדינה. בשלב מסוים, נציג האופוזיציה, שלא אהב, בלשון המעטה, את ההחלטה הזו של קורטי, ניגש אליו והשפריץ עליו עם בקבוק מים, לאחר מכן עשה זאת גם לסגנו של ראש הממשלה ומשם פרצה מהומה אדירה:
   
שומרי הראש של ראש ממשלת קוסובו נאלצו להתערב ולחלץ אותו מהקטטה. יו"ר הפרלמנט הקוסוברי אמר: "מה שקרה בפרלמנט הוא בלתי מתקבל על הדעת". כידוע, קוסובו היא מחוז לשעבר בסרביה, אשר אינה מכירה בהכרזת העצמאות שלו מ-2008. רוב הסרבים האתניים בקוסובו גם כן סירבו להכיר במדינת קוסובו, שנתמכת על ידי ארה"ב ורוב מדינות האיחוד האירופי. המדינה היא אחת מארבע שלהן יש שגרירות בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה