בעולם

ח"כ טלי גוטליב מאוכזבת: האם תכריז על התמודדות גם בסבב הבא?

מועמדותה של טלי גוטליב מהליכוד קורעת את מסכת הצביעות של חבריה למפלגה שבחסות הבחירות החשאיות מאחורי הפרגוד אמש בחרו לשלשל פתק תמיכה בנציגי האופוזיציה. לפחות 4 חברי קואליציה הצביעו בעד ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד לוועדה למינוי שופטים. ח"כ גוטליב: "קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור 2 נציגים מטעמה"
דוד זולדן |  1
טלי גוטליב, בנימין נתניהו, קארין אלהרר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ח"כ גוטליב התמודדה אמש עד הסוף למרות הפצרות נתניהו ודרעי וסירבה להסיר את מועמדותה כעת היא מתמודדת עם ביקורת נוקבת מבית. היום היא מבהירה כי היא לא תגיש מועמדות בשנית לכהן נציגת הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. 
ח"כ טלי גוטליב (ליכוד), שגרמה אמש להפסד הקואליציה בהצבעה החשאית לבחירת נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים, מסרבת להתנצל על התעקשותה לא להסיר את מועמדותה ומכריזה: "צדקתי".
תוצאות ההצבעה קבעו כי ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה כנציגת האופוזיציה עם 58 קולות שתמכו לעומת 56 שהתנגדו - מה שאומר שלפחות 4 מחברי הקואליציה הצביעו בעד חברת הכנסת מיש עתיד. ח"כ גוטליב, לעומתה קיבלה 15 קולות בלבד. הצבעה נוספת לבחירת נציג הקואליציה צפויה בחודש הבא.
דקות לפני פרסום התוצאות צייצה גוטליב בטווייטר שלה: "כמו שאמרתי בבוקר. בלי הסכמה על שני מועמדים, תנצח נציגת האופוזיציה. יהיו חברי קואליציה שיבחרו בה כי לפני ואחרי הכל כנראה מה שמחפשים בימין זה שקט ולא משילות. מקווה מאד שאני טועה".
ובתוך כך נדמה שלימין נגמרה הסבלנות והשטח הליכודי מתעורר ועשוי ליצור לחץ על רה"מ נתניהו. הזעם על בחירת חברת הכנסת קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים שנבחרה גם בזכות קולותיהם של נציגי הליכוד גורמת למבוכה וזעם בימין. ארגון 'אם תרצו', תומך נלהב בנתניהו עד כה הודיע באופן מפתיע על קיום הפגנה מול ביתו בקיסריה שנועדה להפעיל מכבש לחצים ולחוקק עוד במושב הקיץ את סעיפי המהפכה המשפטית. בכרזה שהפיץ ארגון אם תרצו נכתב: "מגיעים לקיסריה, דורשים מראש הממשלה רפורמה עכשיו. הבטחתם תקיימו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוקצית מחמת מיאוס
    מוטי 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח"כ גוטליב לא מבינה שאפילו בליכוד היא מוקצית מחמת מיאוס. ועל זה נאמר, "אין שכל, אין דאגות".
    סגור