בעולם

טיילור סוויפט גאונה פיננסית: כך הזמרת ניצלה מקריסת FTX

סוויפט - שאביה, סקוט סוויפט, עבד בעבר עבור מריל לינץ' - הראתה לאורך השנים שהיא בקיאה בפיננסים. לאחרונה, היא לא חתמה על הסכם חסות של 100 מיליון דולר עם FTX, לאחר שעשתה בדיקת נאותות לגבי האם החברה מוכרת ניירות ערך לא רשומים
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
טיילור סוויפט הציגה את כישוריה הפיננסיים כאשר נמנעה מלחתום על עסקת חסות בסך 100 מיליון דולר עם FTX, בורסת הקריפטו שפשטה את הרגל. במקום זאת, כוכבת הפופ שמה את כספה בסוג נישתי של קרן נאמנות, כך חשף משקיע עילית מעמק הסיליקון.
מנהל קרן הגידור, בועז וינשטיין, היה נוכח בסוף השבוע שעבר בהופעה של סוויפט עם בנותיו בפילדלפיה והתבדח שחכמת ההשקעה של הזמרת היא אחת הסיבות למשיכה העצומה שלה. "נהנה לראות את הבנות שלנו שרות כל את המילים הלילה בפילי", הוא צייץ בשבת. "האם ידעתם שטיילור סוויפט משקיעה בקרנות סגורות מוזלות? אתם חושבים אולי שאני צוחק, אבל אביה סקוט אמר לי!".
"מסיבות רבות, קשה שלא להיות סוויפטי", הוסיף מייסד Saba Capital Management. המשרד של ויינשטיין תפס בעבר עמדות אקטיביסטיות בקרנות סגורות המנוהלות על ידי בלקרוק ומנהלי נכסים גדולים אחרים. קרנות אלו מגייסות כסף להשקעה על ידי הנפקת מניות, כך שיש מגבלה על כמה אנשים יכולים להשקיע בהן, מכיוון שיש רק מספר מוגבל של מניות זמינות. הקרן נחשבת "מונחה" אם מניותיה נסחרות בהנחה לשווי הנקי של נכסיה (NAV).
סוויפט - שאביה, סקוט סוויפט, עבד בעבר עבור מריל לינץ' - הראתה לאורך השנים שהיא בקיאה בפיננסים. לאחרונה, היא לא חתמה על הסכם חסות של 100 מיליון דולר עם FTX, לאחר שעשתה בדיקת נאותות לגבי האם החברה מוכרת ניירות ערך לא רשומים. כך לפי אדם מוסקוביץ', עורך הדין המטפל בתביעה ייצוגית נגד מספר מקדמי FTX כולל שאקיל אוניל, טום בריידי ולארי דיוויד.
בפודקאסט בחודש שעבר אמר מוסקוביץ' שבניגוד לסלבריטאים אחרים שלא עשו את בדיקת הנאותות שלהם, סוויפט פרשה מההסכם ומעולם לא קידמה את הבורסה שפשטה את הרגל. "האדם היחיד שמצאתי שעשה את זה היה טיילור סוויפט", אמר מוסקוביץ' לפודקאסט "The Scoop" בזמנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאונה
    כ 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לבדה, פלוס צוות של מאה איש
    סגור