משפט

טבח בבריכת השחייה של אתר הנופש

שבעה אנשים, בהם ילד בן 7, נהרגו אחרי שחמושים ירו ללא הבחנה באזור הבריכה באתר נופש במקסיקו
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפחות שבעה בני אדם, כולל ילד בן 7, נהרגו לאחר שקבוצת חמושים הסתערה על אתר נופש שוקק נופשים במרכז מקסיקו בשבת. אדם נוסף נפצע באורח קשה מהירי ליד הבריכה באתר הנופש לה פלמה בקורטזר, עיירה קטנה דרומית לעיר גואנחואטו.
צילומי וידאו שצולמו זמן קצר לאחר התקיפה הראו מבוגרים וילדים המומים הולכים על גופות נערמות ליד הבריכה. החשודים החלו לפתוח באש ללא הבחנה, לפני שהרסו את חנות הספא של אתר הנופש ולקחו את מצלמות האבטחה שתפסו את הרצח ההמוני המחריד, אמרו גורמים רשמיים.
כוחות משטרה מקסיקנים השתמשו במסוק כדי לחפש אחר התוקפים לאחר שנמלטו מהמקום בשבת. לא היה ברור מייד מי עומד מאחורי הירי, אם כי בשנים האחרונות קרטלי סמים יריבים נקלעו לעימותים באזור. הרשויות לא חלקו על מניע אפשרי לפיגוע.
"סיקאריו חמושים הגיעו וזה מה שקרה", אמר אלמוני, בתוך שהוא משתמש במילה המקובלת לתיאור מתנקשים שכירים, בזמן שצילם באתר הנופש בסרטון ששיתף באינטרנט.
"לאחר התקיפה, (התוקפים) נמלטו, אך לא לפני שגרמו נזק לחנות הנופש ולקחו את מצלמות האבטחה והמוניטור", נמסר בהודעת מחלקת האבטחה של קורטזר. לא בוצעו מעצרים והרשויות חוקרות מניע אפשרי לאירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה