בעולם

"ביונסה היא מכשפה": הכנסייה בארה"ב יוצאת כנגד הזמרת

"כל מי מכם שהולך להופעה של ביונסה, אני נוזפת בכם בשם ישו, איך אתם מעזים לקרוא לעצמכם נוצרים?", אמרה אחת הכומרות במהלך הדרשה שלה, אותה היא שיתפה בסרטון טיקטוק
מערכת ice |  1
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
כומרה אמריקאית תייגה את ביונסה כ"מכשפה" ומגנה נוצרים שמגיעים להופעות שלה. טיפאני מונטגומרי, שהכריזה על עצמה כנביאה והקימה את משרד ה-Covered By God, שיתפה את הדרשה שלה באמצעות טיקטוק. בקליפ הכומרה מביעה את סלידתה מכוכבת הפופ.
 
@prophetesstiphani

THERE WILL BE A SHOWDOWN!!! ⠀ Baalyonce don’t even hide her worship to her many gods. The devil gave her INFLUENCE to MILLIONS and she uses her platform effectively for the kingdom of darkness. ⠀ And there you are. A Christian. ⠀ Singing along to her songs. ⠀ Look at you. Lol ⠀ A Christian. Scared to preach the gospel. A Christian. Scared to be bold. A Christian. Blind as a bat. A Christian. And compromised. A Christian. In mixture. A Christian. In trouble w God. A Christian. Renewing your covenants to the demons riding the dna of your bloodline for centuries when you were suppose to REPAIR THE BREACH!!! ⠀ LOOK AT YOU!!!!! ⠀ Scared to lose platform. Scared to lose money. Scared to lose followers. ⠀ YOU FEAR EVERYTHING BUT GOD!!!!! ⠀ THE WORLD IS NOT READY FOR WHAT’S COMING!!! IT WILL SHOCK YOU!!! ⠀ THE POWER OF GOD YOU’RE ABOUT TO SEE WILL SEND THE FEAR OF THE LORD SHIVERING UP YOUR SPINE!!!!!!! YOU WILL SEE PEOPLE DROP DEAD PLAYING WITH THE CREATER OF HEAVEN AND EARTH!!!!! ⠀ THE PROPHETS OF GOD WILL MOVE IN SERIOUS DEMONSTRATION OF POWER AGAINST FALSE IDOLS LIKE IN THE DAYS OF OLD!!! ⠀ THE PROPHETS OF BAAL VS THE GOD ALMIGHTY!!! GO FIGHT GOD IF YOU CAN!!! ⠀ THUS SAITH THE LORD!!!!!!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 ⠀ PS. FOR ALL Y’ALL SAYING “YOU NEED A NICER APPROACH OR WHO ARE YOU TO SAY AN IDOL WILL DIE…” ⠀ GO READ REV 11 RIGHT QUICK…🤌🏾 ⠀ Prophetess Tiphani ____ ⠀ Watch COVERED BY GOD so you can destroy these evil covenants you keep renewing everyday!!! ⠀ Click the link below and watch this message now called, “ALTERED AT THE ALTAR!!”! ⠀ https://www.youtube.com/live/V_oLX___tU0?feature=share

♬ original sound - TiphaniMontgomery

כך היא אמרה: "כל מי מכם שהולך להופעה של ביונסה, אני נוזפת בכם בשם ישו, איך אתם מעזים לקרוא לעצמכם נוצרים? לא אכפת לי איזה כומר יש לכם שבסדר עם זה, לא אכפת לי איזה כומר יש לכם שחושב שזה מגניב, לא אכפת לי איזה כומר יש לכם ששר לצלילי השירים שלה, כי הוא רוצה קצת כוח".
גם בעלה של ביונסה, הראפר ג'יי זי, חטף מהנביאה: "למה אתם חושבים שהאיש הזה קרא לעצמו ג'-הובה? זה היה קיצור של יהוה", היא טוענת וממשיכה: "כשלמכשפה יש ברית, זה בדרך כלל דבר קטן. ברית של מכשפה היא בדרך כלל שלושה עד שבעה אנשים. כשזה הופך לאלפים, זה נקרא כוורת. כולכם חלק מהכוורת שלה? אתם קוראים לעצמכם נוצרי? מי ייתן ומעשיו של האדון יבואו עליכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין דבר כזה מכשפה. יא חולת רוח.
    הרבנים אצלנו גרועים 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבנים יותר מיזוגנים, גזענים ומטונפים מכולם. אבל האנושות רוצה להאמין שיש דבר כזה מכשפה, כדי להאשים נשים בכל פשעי המין הגברי.
    סגור