בעולם

100 מיליון דולר: בית הסקי היקר ביותר בארה"ב עומד למכירה

אחוזה בשווי 100 מיליון דולר הממוקמת על גבי הר אספן בקולורדו מוצעת למכירה, ותהפוך לבית היקר ביותר שנמכר אי פעם באזור, בשטח של 1,300 מ"ר
מערכת ice | 
הבית היקר ביותר (צילום מתוך טוויטר)
יש לכם 100 מיליון דולר פנויים? אחד מחמישה בתים בלבד הקיימים על גבי הר אספן בקולורדו, יכול להיות שלכם. זה ככל הנראה הבית היקר ביותר שנמכר אי פעם ביישוב הנחשק, לפי משרד תיווך מקומי.
ניו יורק פוסט פרסם כי השיא המקומי הנוכחי מוחזק על ידי אחוזה שנמכרה ב-72.5 מיליון דולר. האחוזה שככל הנראה תשבור את השיא מונה 10 חדרי שינה והיא בשטח של 1300 מ"ר, נבנתה ב-1979, והייתה בבעלותו של היזם ג'ואל טאובר, שרכש את הנכס תמורת קצת יותר מ-9 מיליון דולר ב-1996, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל בקיץ שעבר.

הבית המפואר ביותר באספן מאונטיין כולל שלוש קומות ובו שלושה קמינים, חדר כושר, חדר אוכל רשמי, חדר משחקים, בר, משרד וחדר סקי עם ציוד בשפע. הוא מרוהט במלואו, כולל יצירות אמנות עכשוויות ופסל חיצוני גדול.
 
כדי להיכנס לווילה, האורחים עולים במעלית לגשר בקומה השנייה, המובילה אל דלת הכניסה ואל מבואה מפוארת, דו-קומתית, מצוידת בנברשות.
האחוזה ממוקמת על 1.4 דונם, כ-100 מטרים ממסלול הסקי ליטל נל, עברה שיפוץ בשנת 2015. הקירות משולבים אבן וחלונות מרובים, כולל ויטראז'.
באשר לאזור, בעבר הוא שימש עיירת כורים, אך כיום ידוע בעיקר כמקום מפלט סקי למפורסמים: העיתונאי המנוח האנטר ס. תומפסון היה תושב המקום זמן רב וג'ון דנבר קיבל השראה מהנוף לכתוב את השירים "אספנגלו" ו"סטארווד באספן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה