בעולם

הטאליבן מודאג לאחר מעצרו של מיליונר ברומניה - זו הסיבה

לאחר המעצר של המיליונר שחשוד בסחר נשים, דיווחים אומרים כי הטאליבן מודאג ממעצרו ויוצר קשר עם נציגיו באירופה על מנת לברר האם שוחרר
מערכת ice | 
אנדרו טייט (צילום יוטיוב)
שלשום פורסם שהמיליונר והמיזוגן, אנדרו טייט, נעצר ברומניה בחשד לניהול רשת של מסחר בנשים ושידולן להשתתף בסרטי פורנו. המעצר צלח לכאורה בעקבות קרב ציוצים בינו לבין הפעילה הסביבתית הצעירה, גרטה טונברג, במסגרתו טייט פרסם תמונה עם קופסת פיצה שנשאה את כתובתו ברומניה.
כעת, הדיווחים על הקשר בין טייט לטאליבן מתפרסמים בעקבות ציוצים של עיתונאית התומכת טייט ובטאליבן. כך כתבה סאמירה חאן: "הם מודאגים לגביי אנדרו טייט והם שואלים אם הוא שוחרר לחופשי. הם אומרים שבמערב צריכים את טייט כי אנחנו מדוכאים על ידי פמינסטיות". לאחר מכן חאן שיתפה שאנשים לא מזוהים מגרמניה הגישו תלונה על הציוצים שלה, אשר תומכים בטייט ובמדיניות הרוסית והטאליבנית. 
בעברה חאן פרסמה מספר אמרות מעוררות מחלוקת, ביניהן היא תמכה במחנות שהקים מנהיג ברית המועצות לשעבר סטאלין. כאמור היא תומכת גם בטייט, אשר יוצא לא פעם נגד נשים. בעברו טען כי לנשים יש אחריות במקרה והן נאנסות. המעצר שלו הוביל לעלייה במספר תיאוריות הקונספירציה ברשת, אשר טוענות כי המעצר נגדו הוא פעולה מאורגנת של המטריקס. 
בעת זו לא באמת ברור מה מהות הקשר בין טייט לטאליבן. כידוע מאז צאת ארה"ב מאפגניסטן המצב הוחמר במדינה לאור ההשתלטות המלאה של התנועה. בעקבות זאת זכויות הנשים הורעו בצורה משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה