בעולם

אדריכל, ארוסתו ושתי בנות משפחה נעדרים לאחר שרכבם נמצא נטוש

אדריכל צעיר מאוהיו ביקש בחג המולד את ארוסתו ומשפחתה אך מאז לא חזר לביתו. המשטרה מעריכה שנחטפו וארה"ב הוציאה אזהרת מסע עבור אלו שרוצים לבקר במקסיקו
מערכת ice | 
חטיפה (צילום shutterstock)
אדריכל מאוהיו נסע בשבוע שעבר לבקר את ארוסתו ומשפחתה במקסיקו לכבוד חג המולד, אך לא חזר מאז לביתו. המשפחה המודאגת דיווחה למשטרה כי הם חוששים שהזוג ושתי בנות משפחה של הארוסה נחטפו לאחר שיצאו ממסעדה באזור בו ביקרו.
על פי המשפחה, האדריכל ששמו חוזה גוטיירז, אורסתו, אחותה ובת דודתה יצאו למסעדה בשעות הערב המאוחרות והיו אמורים לחזור לבית המשפחה. שעות לאחר שהם היו אמורים לחזור אם המשפחה קיבלה התראה שרכבם נמצא כ-30 קילומטר הרחק מהאזור בו היו אמורים להיות.
לאחר הדיווח למשטרה הרכב אכן נמצא נטוש באחת השכונות ואין לארבעת הנעדרים שום זכר. אף על פי שחקירת המשטרה רק החלה, בני המשפחה חשפו פרטי חקירה ואמרו שאלו שהיו בסביבת המקום בו הנעדרים שהו, שמעו צעקות וקולות פניקה נוספים.
בעקבות המקרה ממשלת ארה"ב הוציאה אזהרת מסע עבור אלו שרוצים לבקר באזורים מסוימים במקסיקו, בטענה שאלו אזורים בהם ישנה פעילות רבה ובלתי חוקית של כנופיות וכי אזרחי ארה"ב כבר נפלו קורבן לסחיטות, פשעים אלימים וחטיפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה