בעולם

הסופה בארצות הברית גרמה למשבר מים חמור בדרום המדינה וזו הסיבה לכך

מלבד הנזקים הברורים לכל של הרס תשתיות, קור, מכוניות קבורות תחת שלג וקרח על הכבישים והמדרכות - כעת התעוררה בעיה נוספת, חמורה ומורכבת
מערכת ice | 
הסופה בארצות הברית (צילום pngwing, יוטיוב/ Guardian News)
המזג האוויר בארצות הברית סוער במיוחד בשבוע האחרון והביא איתו אסונות כבדים כאשר 34 אנשים נספו בשלב זה בסופות, כאשר שני מיליון בני אדם התנתקו מחשמל בסוף השבוע האחרון, בדיוק בזמן שרובם חוגגים את חג המולד. כעת, ישנה בעיה חדשה ומורכבת יותר, הפוגעת קשות במדינות הדרומיות.
הטמפרטורות הנמוכות, גרמו למים לקפוא במערכות הצנרת של מדינות כמו מיסיסיפי, אלבמה, לואיזיאנה, דרום קרוליינה. כאשר הטמפרטורות עולות בחזרה מעל 0 מעלות צלזיוס, זה גורם לפיצוץ בצינורות, שלא ערוכים כהוגן למזג אוויר הקיצוני בדרום ולדליפת מיליוני ליטרים של מים. מערכות המים התקולות, מתקשות לחזור לייצר אותו לחץ, בשל דליפות רבות ואספקת המים לאזורים הדרומיים נפגעה בצורה קשה.
"אנחנו ממשיכים להיאבק כדי להחזיר את הלחץ למערכת המים. אנחנו מייצרים כמויות משמעותיות של מים ודוחפים את זה למערכת אבל הלחץ לא גובר - למרות המאמצים האלה במפעלים. הנושא חייב להיות דליפות משמעותיות במערכת שעדיין לא זיהינו", אמרו בכירים בג'קסון בהצהרה. מעבר לבעיות אספקה, ישנן גם בעיות באספקת מים חמים, כאשר רבים נדרשים לחמם את המים בקומקומים ושאר אמצעי חימום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה