רכב

טרגדיה: רכבת דרסה למוות גבר שניסה להציל את הפלאפון מהמסילה

טרגדיה גדולה מאוד התרחשה בתחנת רכבת בניו יורק, כאשר גבר בן 46 נדרס למוות על ידי רכבת, אחרי שניסה להציל את הפלאפון שלו שנפל למסילה, ולא הספיק לברוח כשהרכבת הגיעה לתחנה
מערכת ice |  1
רכבת חשמלית (צילום יחצ)
טרגדיה גדולה מאוד התרחשה אתמול (ראשון) בתחנת רכבת בניו יורק שבארצות הברית כאשר גבר בן 46 נדרס למוות על ידי רכבת אחרי שניסה להציל את הפלאפון שלו אחרי שהוא נפל לו למסילה.
אותו אדם, שהמשטרה עדיין לא חשפה את זהותו כי היא פועלת על מנת להודיע למשפחתו על דבר הטרגדיה הגדולה, עמד על הריף של הרכבת לכיוון צפון כשלפתע הפלאפון שלו נפל מיידו על המסילה באזור השעה 23:30. לדברי המשטרה, הוא קפץ מהרציף כדי לתפוס את הטלפון אך לא הצליח לקום בחזרה לפני שהרכבת שהגיעה לתחנה דרסה אותו ומותו נקבע במקום.
כשעה לפני שאותו אדם נדרס למוות, אדם נוסף נמצא מת בברוקלין, בתחנת רכבת שלא רחוקה מאותה תחנה בה נדרס אותו אדם. המשטרה מסרה כי אותו אדם שמת בברוקלין נמצא נמצא כאשר גופתו יושבת על המושב בתוף הרכבת כשהוא עדיין יושב זקוף, והיא התגלתה רק כאשר הרכבת הגיעה לתחנה והנוסעים החלו לעלות עליה. מהמשטרה נמסר כי לא היו סימנים לטראומה והם אינם חושדים שמדובר באירוע פלילי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שקורה כאשר אתה אוהב את המכשיר המטופש הזה.
    Tech Bob 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מחייך. מוות מטופש ומיותר.
    סגור