בעולם

כוכבת הקולנוע נרצחה? אחיה חושף פרטים חדשים

אחיה של בריטני מרפי טוען כי היא נמצאה מעולפת על רצפת האמבטיה על ידי אמה, ומונג'ק אמר שהוא הכניס אותה למקלחת כדי לנסות להחיות אותה: "למה הכניסו אותה למקלחת חמה?"
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחיה של בריטני מרפי חשף פרטים חדשים על מי ששלט באחוזה של מיליוני דולרים של השחקנית המנוחה - תוך שהוא ממשיך לטעון שהיא נרצחה. טוני ברטולוטי טען שאחותו למחצה נהרגה לפני 13 שנים - והוסיף ל-US Sun בראיון שנערך לאחרונה כי אין לו מושג היכן הונה של כוכבת "קלולס" בעומד על 10 מיליון דולר.
אבל הוא כן אמר שהוא יודע עכשיו מי שולט באחוזה שלה: אמה שרון, עיתונאית והרופא של מרפי. השלישייה פיקחה עליו בנאמנות פרטית, ולא תוכנו ולא הוצאותיו לא פורסמו, כך דיווח ה"סאן".
"האחוזה הושארה לשרון, עורך של עיתון הוליוודי גדול - הוא היה על הניירת של האחוזה שלה - וגם לרופא סוכרת ממיאמי שהיא פגשה", הסביר ברטולוטי. "אלה היו השמות השולטים באחוזה".
האח טען כי בני המשפחה ניסו לקבל פרטים על עזבונה של מרפי, ללא הועיל. בזמן מותה, מרפי הייתה נשואה לסיימון מונג'ק, תסריטאי בריטי צעיר עם בעיות כסף ומערכת יחסים בעייתית עם החוק.
דיווחים באותה תקופה אמרו כי מונג'ק נכתב מתוך הצוואה, לפי ה"סאן", וברטולוטי טען כי למותו של מרפי יש קשר לכסף שלה. דו"ח חוקר מקרי המוות אמר שמרפי מת בדצמבר 2009 מדלקת ריאות שהוחמרה בגלל אנמיה ושימוש לרעה בתרופות מרשם.
"אין סיכוי שהיא מתה מסיבות טבעיות. זה בלתי אפשרי. זה שוורים, שטויות מוחלטות", אמר ברטולוטי, שיש לו אותו אבא כמו מרפי.
"זה היה ברור לי שהוציאו אותה". מונג'ק מת חמישה חודשים אחרי אשתו, וחוקר מקרי המוות אמר שדלקת ריאות והאנמיה היו גם הסיבה.
הוא אמר כי אביהם המנוח ערך דוח רעילות על מרפי לאחר מותה וכי הוא הראה "זיהומים בדמה, כולל ארסן".
בריטני נמצאה מעולפת על רצפת האמבטיה על ידי אמה, ומונג'ק אמר שהוא הכניס אותה למקלחת כדי לנסות להחיות אותה. "למה הכניסו אותה למקלחת חמה? ככה אתה מעלה את הטמפרטורה", אמר האח למחצה.
ברטולוטי, שאמר שהוא לא רוצה את הכסף של אחותו, הוסיף: "מישהו יצטרך לבוא עם הוכחות ולהעיד. "הבחור שיש לו את המידע האמיתי הוא המשרת", אמר האח. "הוא יודע יותר מכל אחד אחר. הוא פרש כי המקום היה בית אגוזים. הוא נתן סוד עם אבא שלי. "אני רק מתפלל לאחותי שתנוח בשלום", הוסיף ברטולוטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה