בעולם

הטיקטוק ייצא מהחוק בארה"ב? המו"מ בין הממשלה לפלטפורמה תקוע

החששות של הממשלה, כוללות כיצד טיקטוק יכולה לשתף מידע הקשור לאלגוריתם המלצות הווידאו שלה וכמה אמון הממשלה תצטרך בסופו של דבר לתת בפלטפורמה, כדי לעמוד בתנאי העסקה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
המשא ומתן בין טיקטוק לממשלת ארה"ב תקוע, מכיוון שגורמים רשמיים ממשיכים לדאוג לגבי בעיות הביטחון הלאומי הפוטנציאליות שהאפליקציה עלולה להציב, בהתחשב בבעלותה על ידי חברת ByteDance הסינית. החששות של הממשלה, כוללות כיצד טיקטוק יכולה לשתף מידע הקשור לאלגוריתם המלצות הווידאו שלה וכמה אמון הממשלה תצטרך בסופו של דבר לתת בפלטפורמה, כדי לעמוד בתנאי העסקה. הממשלה עדיין לא חזרה לשולחן משא ומתן על מנת לטפל בחששות. טיקטוק אישרה כי לא קיבלה עדכון מהממשלה לגבי העניינים הלא פתורים.
"אמנם איננו יכולים להגיב על הפרטים של אותם דיונים חסויים, אך אנו בטוחים שאנו בדרך להפיג את כל החששות הסבירים לביטחון הלאומי של ארה"ב וכבר עשינו צעדים משמעותיים לקראת יישום פתרונות אלו", אמר דובר הרשת החברתית. שני הצדדים הגיעו להסכמות רחבות לגבי אחסון נתוני משתמשים אמריקאים בשרתים של חברת אורקל ולהעביר אותו ממרכזי הנתונים של טיקטוק בווירג'יניה ובסינגפור. אורקל תהיה גם אחראית על פיקוח על הפרוטוקולים לגביהם עובדים בתוך הפלטפורמה יוכלו לגשת לנתוני משתמשים בארה"ב.
גורמים רשמיים ומחוקקים אמריקאים היו קולניים בנוגע לדאגות האבטחה שלהם. הרפובליקנים בבית הנבחרים, צפויים להשתמש בשליטה בלשכה בשנה הבאה כדי לאפס את החששות מהקשרים של האפליקציה עם סין. מנהל הבולשת הפדרלית, כריסטופר ריי, אמר למחוקקים בחודש שעבר שהוא "מודאג מאוד" מהפעילות של טיקטוק בארה"ב. הוא אמר שהמשוב של ה-FBI "יילקח בחשבון בכל הסיכומים שייעשו כדי לטפל בבעיה". אנליסטים חוזים כי מטא, יוטיוב ו-Snap ירוויחו מאיסור הטיקטוק בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה