בעולם

קניה ווסט מפציר: "יהודים, סלחו להיטלר, שחררו"

הראפר האנטישמי קניה ווסט קורא ליהודים "לסלוח" לצורר הנאצי. אם לא די בכך, ווסט הגיב לטענות שהועלו נגדו בנוגע לתמיכה במפלגה הנאצית: "אתם לא יכולים להגיד לי את מי לאהוב"
מערכת ice |  2
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
"אתם לא יכולים להגיד לי את מי לאהוב ואת מי לא לאהוב", כך טען אמש (שלישי) הראפר האנטישמי קניה ווסט, כשהגיב לטענותיו כי "היטלר עשה גם דברים טובים". לאחר מכן ווסט הוסיף ואמר: "אתם לא יכולים לכפות את הכאב שלכם על כולם. יהודים, סִילחו להיטלר היום. תשחררו. תשחררו. תפסיקו לכפות את זה על אנשים אחרים".
את הדברים אמר ווסט במהלך ראיון בו השתתף בתכנית המשודרת בערות הימין הקיצוני "Censored.TV" אמש (שלישי). אם חשבתם שעבור ווסט מדובר באמרה קיצונית מספיק, טעיתם. במהלך הראיון לגאווין מקאינס אמר ווסט עוד כי "יהודים צריכים לעבוד עבור נוצרים. אני אשכור אדם יהודי ברגע שאדע שהם לא מרגלים, ואוכל להסתכל בטלפון שלהם ולהחזיק מצלמה בסלון שלהם".
ווסט ששוב הופיע כשהוא רעול פנים, ציין במהלך הראיון: "אנחנו יוצרים את המוניטין שלנו שנעשה על ידי היהודים. אבל חלק מזה לא מדויק. כמו כן, השואה היא לא השואה היחידה, כך שהם יכולים לקחת את זה ולטעון שיש להם זכות להפלות עכשיו. זה רצח עם. זה שואה שאנחנו מתמודדים איתה עכשיו. היהודים שולטים ברוב כלי התקשורת יחד עם הבנקים, הנדל"ן והקניונים". בהמשך לכך אמר הראפר כי "היהודים יכולים לשלוט בנרטיב. ההיסטוריה נכתבת על ידי המנצחים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת כואבת
    היסטוריון בכיר 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "היטלר" היה" אשכנזי"(גרמני) וכל ההיסטוריה שלהם שקרית ומזויפת.
    סגור
  • 1.
    תמות כבר
    אבי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתיכת סמרטוט מסריח
    סגור