בעולם

ישראלים סולקו ממסעדה ביעד האהוב: "אנטישמיות וגזענות"

זוג ישראלים שהגיעו יחד עם חבר מקומי לבר מסעדה גאה בשם "דיזל בר" בסיאטל, סולקו על ידי המאבטח אחרי שכבר נכנסו למקום, ככל הנראה בגלל שהבחינו שהם מישראל: "הלכנו משם כועסים ומאוכזבים"
מערכת ice |  1
אנטישמיות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האנטישמיות בעולם בכלל ובארצות הברית בפרט ממשיכה להרים את ראשה, ושוב מחזות שנראים כאילו נלקחו משנות ה-30 של המאה הקודמת התרחשו שם. זוג ישראלים שהגיעו יחד עם חבר מקומי לבר מסעדה גאה בשם "דיזל בר" בסיאטל, סולקו על ידי המאבטח אחרי שכבר נכנסו למקום, אחרי שהסתכלו בדרכון שלהם וראו שהם מישראל.
בני הזוג הישראלים, שהגיעו יחד עם זוג חברים נוספים, סיפרו ל-N12 כי הם כאמור כבר הספיקו להיכנס לאותו הבר, הזמינו משקאות, כשלפתע ניגש אליהם אותו שומר שבדק את הדרכונים שלהם ורד מהם לעזוב מיד את המקום מבלי לפרט את הסיבות.
בני הזוג סירבו להיחשף, ואחד מהם סיפר ל-N12 על התגלגלות העניינים: "ביקשנו הבהרה למה הוא מוציא אותנו, כי יש לנו תעודות והכל בסדר. הוא גמגם משהו בקשר לזה שהוא מנסה להיות נחמד, ואז הוא אמר 'זה פשוט לא' ושאנחנו צריכים לעזוב את המקום מיד". 
השניים נמנעו מלהתעמת עם אותו מאבטח שסילק אותם בבושת פנים מהבר, ככל הנראה כאמור בגלל היותם ישראלים, ואחד מבני הזוג סיפר: "אמרנו לו שאין לו סיבה טובה לגרש אותנו, שזו גזענות ואנטישמיות. הלכנו משם כועסים ומאוכזבים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל אפשר לתבוע אותם על סכומים מפלצתיים (ל"ת)
    אורי 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור