בעולם

עסקת ענק: רשת בתי המלון נמכרת בחצי מיליארד דולר

רשת בתי האירוח המוזלים "מוטל 6" נמכרת למפעילת בתי המלון ההודית Oyo, בעסקה של 525 מיליון דולר. Oyo מפעילה כיום 320 מלונות ב-35 מדינות ומתכננת להוסיף 250 נוספים השנה
מערכת ice |  1
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת המוטלים המוזלים "מוטל 6" מארה"ב נרכשת על ידי חברת המלונאות ההודית Oyo. ביום שישי הודיעה חברת ההשקעות הניו יורקית בלקסטון, המנהלת את מוטל 6, על הסכם הרכישה בסכום של 525 מיליון דולר במזומן. העסקה תכלול גם את מכירת מותג מוטל סטודיו 6, המיועד ללקוחות המבקשים שהות ממושכת. העסקה צפויה להיסגר עד סוף השנה.
לפי cbs news, חברת Oyo, שהוקמה בהודו לפני יותר מעשור, הרחיבה את פעילותה בארצות הברית בשנים האחרונות. החברה מפעילה כיום 320 מלונות ב-35 מדינות ומתכננת להוסיף 250 נוספים השנה. "ההנפקה היא אבן דרך משמעותית עבורנו לחיזוק הנוכחות הבינלאומית שלנו," אמר גאוטם סווארופ, מנהל החטיבה הבינלאומית של Oyo.
 
בלקסטון רכשה את מוטל 6 ואת מוטל סטודיו 6 ב-2012 בסכום של 1.9 מיליארד דולר. מאז, ענקית הפרייבט אקוויטי השקיעה רבות במותג והפכה אותו לרשת זכיינית. "עסקה זו היא תוצאה מצוינת עבור המשקיעים, והביאה להכפלת ההשקעה ולהפקת רווח של מעל מיליארד דולר," אמר רוב הארפר, מנהל הנכסים של בלקסטון באמריקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע שווה
    רונלי המלווה 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אבוא לשם ואפתח לכולם את הצ'אקרות. מחיר זול, אני לא שווה הרבה. #יוגה #כישלון #חיה בסרט #אני אעשה הסבה
    סגור