בעולם

פיצוצים בלבנון והלם בחיזבאללה: צפו בתיעוד שחרך את הרשת

מאות פצועים ו-3 הרוגים, חיזבאללה חוטף מכה שנייה תוך יממה, במתקפת פתע על מכשירי הקשר. ארגון הטרור יצא בקריאה לכלל הפעילים להימנע מכל שימוש במכשיר אלקטרוני, וצבא לבנון הודיע על הימנעות מהתכנסויות מרובות משתתפים. בינתיים: דיווח סעודי מסקרן על איך התבצעה הפעולה. צפו בתיעודים 
מערכת ice | 
רכב עולה באש בלבנון (צילום מסך)
פעולה נועזת ונוספת של פיצוצים ברחבי לבנון של מכשירי קשר בשעה האחרונה היום (רביעי) שהובילה ל-3 הרוגים ומאות פצועים ברחבי המדינה. על פי הדיווחים פעילי חיזבאללה הופתעו מהמכה הנוספת שניחתה עליהם, יממה לאחר המבצע המיסתורי אתמול, וצעירים ברחבי לבנון מכלים את זעמם ברכב של האו"ם.
בעמוד הטלגרם הפופולארי, אבו עלי אקספרס, העלה שורה של תיעודים מלבנון. כמו ראכב שעלה באש לאחר שמכשיר קשר התפוצץ בתוכו. בנוסף גם סרטון מתוך בניין בו נשמעו מספר פיצוצים, שנתפס בעדשת המצלם. על פי אבו עלי אקספרס: יכולת התקשורת של חיזבאללה משותקת, גם מפחד, וצבא לבנון יצא בהודעה לתושבים להימנע מהתכנסויות רבות משתתפים.
 
מתוך עמוד הטלגרם - אבו עלי אקספרס. בניין בו נשמעו פיצוצים אחד אחרי השני
עוד שם: דיווח מהאתר האמריקאי Axiox שלדבריו הייתה זו ישראל שפוצצה גם היום אלפי מכשירי קשר בלבנון וזהו השלב השני של המתקפה. יש לציין כי ישראל לא הוציאה שום הודעה המקשרת אותה למתקפה עד כה. דיווח סעודי מעלה כי הסוללות עם חומרי הנפץ שהיו במכשירי הקשר יובאו על ידי חיזבאללה לפני כשבועיים.
 
רכב עולה באש בלבנון לאחר פיצוץ מכשיר קשר. מתוך עמוד הטלגרם של אבו עלי אקספרס
בתוך כך, צעירים בלבנון מכלים את זעמם על המתקפה ותקפו רכבים של האו"ם במרחב צור בלבנון. על פי עמוד הטלגרם 301 העולם הערבי, בחיזבאללה קראו לכלל פעילי הארגון להפסיק באופן מיידי את השימוש במכשירים אלקטרוניים לפני אפשרות לפיצוץ נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה