בעולם

זה הסכום המטורף שטראמפ הפסיד על מלון – שנים אחרי שמכר אותו

המלון נחנך ב-2016 ונמכר ב-2022 לאחר שטראמפ העמיד לרוכשים הלוואה בגובה 28 מיליון דולר; החברה הרוכשת נקלעה לקשיים וההלוואה נמחקה
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
ב-2022, דונלד טראמפ הצליח למכור את מלון היוקרה ההפסדי שלו, Trump International Hotel, בוושינגטון תמורת 127 מיליון דולר. כדי לסגור את העסקה, טראמפ נאלץ להלוות לרוכשת 28 מיליון דולר. לא בטוח שהוא יראה אותם בחזרה.
ב-2012 טראמפ זכה במכרז לשיפוץ הדואר הישן, מבנה היסטורי מ-1899. זאת, על מנת להפוך אותו למלון יוקרה עם 263 חדרים. טראמפ השקיע מאתיים מיליון דולר בשיפוץ וחתם על חוזה שכירות לשישים שנה. טראמפ זכה במכרז למרות טענות שהצעתו לא כלכלית. המלון נחנך באוקטובר 2016, ולמרות שמשך אליו דמויות פוליטיות וסייע לטראמפ ליצור קשרים פוליטיים רבים, ההכנסות ממנו לא עמדו בתחזיות. ב-2019 טראמפ החל לנסות למכור את המלון. 

בשנת 2022 המלון נמכר לקבוצת CGI ממיאמי תמורת 375 מיליון דולר; העסקה כללה גם הלוואה בסך 28 מיליון דולר מצד טראמפ לכיסוי הוצאות נלוות.
CGI התקשתה לעמוד בהחזרים. בשנת 2023, החובות של CGI לא הצליחה לשלם את חובותיה העיקריים. ביולי 2023, המלון הועמד למכירה פומבית. בלי הצעות הולמות, המלון נרכש במאה מיליון דולר בלבד על ידי חברת BDT & MSD Partners, החברה שהלוותה ל-CGI את רוב הסכום. ההלוואה של טראמפ נמחקה יחד עם החוב העיקרי. 
המלון ממשיך לפעול תחת המותג "וולדורף אסטוריה". טראמפ תבע את  CGI בניסיון להשיב לפחות חלק מהכסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה