בעולם

מגדל אייפל יעבור מהפך? צאצאיו של אדריכל האייקון התיירותי זועמים

ראש העיר של פריז מעוניין לעשות שינויים בנראות המגדל המוכר ביותר בעיר ואחד המפורסמים בעולם, מגדל אייפל. הפריזאים זועמים על כוונותיו של ראש העיר ולא ברור האם השינוי ייצא לפועל
מערכת ice |  1
מגדל אייפל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בפריז לא נרגעו מאירוע הספורט הגדול בעולם שהתקיים שם השנה, אולימפיאדת 2024, וכעת הם כבר עסוקים באולימפיאדה הפראלימפית המתקיימת בימים אלו. נראה שראש העיר הפריזאי מעוניין למנף את ההצלחה באולימפיאדה ואף רוצה לעשות שינוי משמעותי במגדל המפורסם ביותר בעירו, מגדל אייפל.
אין ספק שפריז עוברת שנים קשות עם הפגנות והתפרעויות מתמשכות, מצוקת מהגרים קשה ומצב כלכלי בעייתי ורגיש. יכול להיות שהסיבה לכך שהתושבים המקומיים בעיר זועמים על ראש העיר טמונה בכך שכבר נמאס להם מהשינויים והטלטלות שעוברת העיר בשנים האחרונות, אך יכול להיות שמדובר גם פשוט במסורתיות האופיינית למדינות אירופה המערבית.
על פי דיווח שפורסם ברשת CNN, ראש עיר הבירה הצרפתית כנראה אהב את לוגו האולימפיאדה, המורכב מחמישה חישוקים צבעוניים, שהוצב על המגדל בתקופת המשחקים, ורוצה להפוך את השינוי העיצובי לקבוע.
 
לאחר שנרשמה התנגדות רבה בקרב התושבים בבירה הצרפתית, וחלקם אף התרגזו על הניסיון לשנות את אייקון התרבות שלהם, ראש העיר הצליח לעצבן גם את צאצאיו של אדריכל המגדל, גוסטב אייפל, שאמרו ל-CNN כי המגדל "לא תוכנן בפלטפורמת פרסום", ועקצו את ראש העיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשת העיר הפרוגרסיבית של פריז הרסה את העיר.
    ראנ 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעשו מהעיגולים האלה כבר חצי סהר, יותר מתאים.
    סגור