בעולם

בכיר במוסד נעצר בטורקיה? "היה אחראי על העברת כספים לסוכנים"

בטורקיה טוענים כי עצרו את ראש רשת הכספים של המוסד במדינה, והוא הודה בהאשמות נגדו. על פי הדיווח, הוא "הפעיל סוכני שטח שצילמו מטרות באמצעות רחפנים, הובילו מבצעים פסיכולוגיים נגד פוליטיקאים פלסטינים ואספו מידע מודיעני על הנעשה בסוריה"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ארדואן (צילום shutterstock, פלאש 90/ SHALEV SHALOM/POOL)
בתקשורת הטורקית טענו אתמול (שלישי) כי עצרו את ראש רשת הכספים של המוסד במדינה, מי שהיה אחראי להעביר כסף לסוכנים בשטח, אדם בשם לירידון רקסהפי, אזרח קוסובו.
על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, לירידון רקסהפי הגיעה בתחילת השבוע שעבר למדינה, ובסוף השבוע האחרון נעצר על ידי המשטרה באיסטנבול. על פי דיווח בעיתון המזוהה עם ארדואן, ה"דיילי סבאח", רקסהפי היה אחראי על העברת כספים לסוכני שטח בטורקיה.
עוד נטען בעיתון כי הוא "הפעיל סוכני שטח שצילמו מטרות באמצעות רחפנים, הובילו מבצעים פסיכולוגיים נגד פוליטיקאים פלסטינים ואספו מידע מודיעני על הנעשה בסוריה". עוד נטען בדיווח כי הוא נחשף על ידי סוכנות הביון הלאומית של טורקיה אחרי שבחשבונות הבנק שלו היו אי סדרים.
על פי הדיווח, בחשבון הבנק שלו היו פעולות שהראו שהוא העברי כספים לסוכני מוסד בשטח טורקיה, דרך בנק של חברת "ווסטרן יוניון", מה שמעלה תהיות בנוגע לדיווח. עוד טענו כי כבר מהרגע שנכנס לטורקיה החל מעקב אחריו, והוא נתפס בסוף השבוע אחרי מבצע משותף של ארגון הביון הטורקי והמשטרה המקומית באיסטנבול. בדיווח אף נטען כי הוא הודה בהאשמות נגדו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה