בעולם

הסכום המטורף שסיינפלד ירוויח על רכב האספנות שלו

אחרי שרכש פורשה 917K נדירה וספורטיבית במכירה פומבית שנת 2000, ג'רי סיינפלד מעמיד כעת את הרכב למכירה; ההערכה היא כי הרכב יימכר בעשרים מיליון 
מערכת ice | 
פורשה (צילום pexels)
פורשה 917K, הרכב המפורסם מהסרט "לה מאן" בכיכובו של סטיב מקווין, עומד להימכר שוב במכירה פומבית. הרכב הייתה בבעלות סטיב מקווין. לאחר מכן הרכב הנמכר לנהג המירוץ המפורסם ריינהולד ג'וסט, ולאחר מכן לנהג המירוץ ריצ'רד אטווד ששיפץ את הרכב ושמר אותו במשך עשורים. בשנת 2000 הועמד הרכב שוב למכירה פומבית בלוס אנג'לס, שם הוא נרכש על ידי הקומיקאי ג'רי סיינפלד תמורת 1.2 מיליון דולר. לא ברור אם סיינפלד הוא עדיין בעל הרכב.
דגם 917K של פןרשה פותח בשלהי שנות ה-60, כחלק מתוכנית של חברה הרכב להיכנס לתחום רכבי הספורט ולקחת חלק במירוצים בינלאומיים. גרסת ה-K כללה שיפורים אירודינמיים שמנעו חוסר יציבות במהירויות גבוהות. בשנת 1970, היא זכתה ב-7 מתוך 10 מירוצים.
כלי הרכב הנדיר צפוי להימכר שוב בינואר 2025 במכירה בפומבית. למרות שבלתי אפשרי להעריך את המחיר המדויק שבו יימכר, ניתן לצפות  שהמחיר יהיה גבוה מאוד. זאת, במיוחד לאור העובדה שרכב 917K נוסף מהסרט נמכר ב-2017 עבור 14 מיליון דולר. ההערכות הן שהמכירה תניב הפעם כעשרים מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה