בעולם

בכמה נמכר הכובע של הריסון פורד מ"אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור"?

במכירה פומבית בלוס אנג'לס נמכרו כמה מהפריטים האיקוניים של הקולנוע. הכובע של אינדיאנה ג'ונס משנת 1984 הגיע מהאוסף הפרטי של מי שהיה הכפיל של הריסון פורד במהלך צילומי הסרט. ובכמה נמכרה החליפה של דניאל קרייג בסקייפול? 
מערכת ice | 
הריסון פורד (צילום אינסטגרם)
כובע הפדורה שחבש הארכיאולוג אינדיאנה ג'ונס (הריסון פורד) כשקפץ ממטוס בתחילת הסרט "אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור" מ-1984, השני בסדרת הסרטים, נמכר במכירה פומבית בלוס אנג'לס. הכובע החום, עשוי לבד, יוצר במיוחד עבור הסרט והגיע למחיר שיא של 630 אלף דולר.
הכובע הגיע מהאוסף הפרטי של מי ששימש בתור הכפיל של פורד בצילומי הסרט. הכובע בו השתמשו בצילומי הסרט השני לא היה אותו כובע שאותו חבש פורד בסרט הראשון בסדרה, "שודדי התיבה האבודה". את הכובע ייצרה חברת הרברט ג'ונסון בלונדון, עם תווית פנימית ועליה המונוגרמה "IJ" (אינדיאנה ג'ונס).

באותה מכירה נמכרו גם אביזרים מסרטי "מלחמת הכוכבים", "הארי פוטר" ו"ג'יימס בונד". קסדה של חייל אימפריאלי מהסרט "מלחמת הכוכבים: שובו של הג'דיי" משנת 1983 נמכרה ב-315 אלף דולר; מקל מואר שאיתו הצטלם דניאל רדקליף לסרט "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" נמכר ב-53,550 דולר וחליפה שלבש דניאל קרייג בדמותו של ג'יימס בונד בסרט "סקייפול" מ-2012 נמכרה ב-35 אלף דולר.
הכובע אותו חבש הריסון פורד בסרט הראשון בסרטי אינדיאנה ג'ונס נמכר במכירה פומבית ב-2021 ב-300 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה